Heineken випустила кросівки з пивом у підошві - PostEat

пошук

Heineken випустила кросівки з пивом у підошві
05-08-2022 0 174


Міжнародна пивоварна корпорація Heineken спільно з The Shoe Surgeon випустили лімітовану серію кросівок із пивом у підошві та захованою відкривачкою для хмільного напою. Про це Heineken повідомив у Twitter.

Heineken об’єднався з креативним агентством Le Pub, рекламною фірмою BBH Singapore і Домініком Сіамброне, головою бренду The Surgeon, щоб порадувати любителів пива та кросівок.

Кросівки були створені на честь запуску пива Heineken Silver та отримали назву «Heinekicks». У прозорі підошви та трубки навколо верху взуття творці налили пиво Heineken Silver. Напій додавали за допомогою спеціальної хірургічної ін’єкції. Також спеціально для поціновувачів хмільного напою у язичок кросівок вбудували відкривачку. 

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений The HEINEKEN Company (@theheinekencompany)

“Ми поділяємо пристрасть до інновацій, розсуваємо кордони та створили дизайн, що відображає це. Взуття не тільки втілює в собі енергію Heineken Silver, а й буквально несе її. Я не можу сказати, що хтось раніше розробляв кросівки, які містять справжнє пиво”, – сказав голова бренду The Shoe Surgeon Домінік Сіамброне.

Новинку випустять у лімітованій колекції. Всі 32 пари з’являться у продажу в Сінгапурі у четвертому кварталі 2022 року.

Фото: Instagram theheinekencompany

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi