Олександр Меєр опублікував поради українським виноробам, спеціалістам та споживачам - PostEat

пошук

Олександр Меєр опублікував поради українським виноробам, спеціалістам та споживачам
08-05-2023 0 796


Кращий сомельє України 2018, переможець Wine Trophy 2018, засновник “Клубу виномандрівниківОлександр Меєр у Facebook опублікував поради українським виноробам, спеціалістам та споживачам.

“Частина перша. Поради українським виноробам, очевидні та неймовірні (насправді ні). Не збираюсь радити виноробам як саме їм робити своє вино, бо то є їх справа та творчий процес, втручатися в який можна тільки після особистого запрошення, а про все інше нижче”, — розповідає Олександр Меєр.

Пляшки, пробки, етикетки — це те, що презентує ваше вино споживачеві за відсутності спеціаліста-продавця. Все повинно бути відповідним наповненню. 

  • Пляшка повинна бути якісна та недешева, але й не занадто важка й дорога, бо ті часи, коли про якість пляшки говорила товщина скла залишились у минулому й наразі модно та відповідально використовувати легкі, але міцні. Якщо у вас великі об’єми базових вин, раджу вже зараз думати про альтернативне пакування, наприклад, бег-ін-бокс, бо це зручно та більш екологічно.
  • Пробки для базових вин взагалі краще гвинтові (скрю-кеп) це зручно для роботи спеціалістів та ще більше для кінцевих споживачів. Використання натуральної коркової пробки — це традиція, але й відповідальність перед споживачем та ризик через коркову хворобу зіпсувати йому вечір, а собі репутацію. Краще використовувати більш надійні пробки з натуральних матеріалів подібні тому, що виробляє Nomacorc. 
  • Етикетка – це вікно, через яке вино транслює свій характер споживачеві. Невідповідна етикетка створює хибне враження та призводить до втрати довіри виробнику. Дизайн її повинен бути чистим, читальним та передавати те, що на вашу думку розказало би саме вино про себе. Якщо не розбираєтесь у дизайні, ліпше замовте його у перевіреного спеціаліста з гарним портфоліо. Якщо є бюджет, ще краще відразу зробити повний, вдумливий брендинг виноробні та продукції. Якщо любите художні твори на етикетках, співпрацюйте з тими художниками, чиї роботи, а не ціни, вам дійсно подобаються. Не використовуйте пакування дорожче за продукт, це неповага до споживача та зайве навантаження на навколишнє середовище.

Дегустації і вечері, виставки, конкурси та фестивалі — це те, що допомагає познайомити з вашим вином якомога більшу кількість людей, потоваришувати зі спеціалістами і поціновувачами, дізнатися їх думку, та у підсумку продати більше вина більшій кількості людей.

  • Дегустації для сомельє та кавістів допомагають вам отримати безкоштовну професійну оцінку вашого вина, знайти амбасадорів та продавців. Засновник “Клубу виномандрівників” акцентує, що дегустації та вечері для поціновувачів дають можливість познайомити та закохати їх у ваше вино, що у підсумку збільшує кількість прихильників не тільки серед його учасників.
  • Виставки – це додаткова можливість знайти амбасадорів та продавців вашого вина, а конкурси – отримати оцінку вашої роботи та, у випадку нагород, привернення додаткової уваги і збільшення продажів. Фестивалі націлені на більш широку авдиторію та мають ті ж самі цілі.

Освіта та самовдосконалення.

Олександр Меєр ділиться універсальною порадою для будь-кого з будь-якої сфери: працювати над підвищенням власного професійного рівня. За можливістю дегустувати якнайбільше вин інших виробників з різних країн, різних рівнів ціни та якості. Це допомагає оцінювати свої вина більш критично та коректно, робити висновки та вдосконалювати методи.

Маркетплейс та маркетинг.

  • Насправді площадка для продажу – це чи ні найперше, що потрібно зробити, коли ви готові продавати своє вино. З одного боку, це дасть зручну можливість дізнатися про ваше вино, його характеристики, ціну, зовнішній вигляд споживачеві, з іншого зекономить ваш час на спілкування з кожним окремим покупцем. Фірмовий магазин (традиційний, архаїчний метод з найбільшою витратною частиною, але й найбільш статусний), сайт або магазин у соцмережах.
  • Маркетинг – окрема тема. Якщо у вас є можливість, найміть маркетолога, якщо ні, розберіться з питанням самі, але не пускайте все на самоплив, довіряючи лише власному баченню чи інтуїції. Так, є ті, хто без освіти та сторонньої допомоги можуть якісно з цим поратися, але це скоріше винятки, що підтверджують правило.

Читайте також:

В Японії створили ідеальну банку для пива

У США зварили пиво зі стічних вод

Відкриття сезону у RIVERSIDE – готельно-ресторанному комплексі під Києвом

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi