AB InBev рекламуватиме пиво у власній медіапродукції - PostEat

пошук

AB InBev рекламуватиме пиво у власній медіапродукції
28-03-2023 0 437


Пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev створила новий підрозділ під назвою DraftLine Entertainment, який буде працювати над розважальною медіапродукцією. Про це йдеться на сайті підрозділу.

Спільно з продюсерською компанією Sugar23 пивоварна корпорація AB InBev випускатиме фільми, серіали та подкасти, які планує продавати стрімінговим платформам.

Мета такої кампанії — одержати контакт зі споживачами, до яких не вдається дотягнутися за допомогою традиційних форматів реклами, оскільки все більше людей користується зараз виключно стрімінговими сервісами.

Вихід в індустрію розваг дозволить AB InBev просувати насамперед пиво загалом, а не конкретний бренд.

Читайте також: 

108-річна британка розкрила секрет свого довголіття

Охорона Зеленського заборонила йому брати шоколад у Беара Гріллза

Ресторан «Veselka» відкриє ще два заклади української кухні у Нью-Йорку

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi