ALVIVA GROUP випустить нову лінійку еклерів ÉCLAIR від бренду Tarta: обіцяють справді якісний масмаркет-продукт - PostEat

пошук

ALVIVA GROUP випустить нову лінійку еклерів ÉCLAIR від бренду Tarta: обіцяють справді якісний масмаркет-продукт
30-04-2025 0 291


У великих містах усе зрозуміло: якщо хочеш еклер — ідеш у міські кафе\буланжері на ЯрВалу або Подолі, є парочка в самому центрі і ще парочка на декількох гастро-вулицях, по районам також можна знайти — вже є багато класних спотів з крутою випічкою, як своєю, так в форматі поп апів. До Києва, Львова, Дніпра, Харкова, Одеси і великих міст нема питань.

Але ми подумали, а що ж вся Україна? Давайте чесно — більшість українців живе не в Києві чи Львові, і там немає поруч пекарень чи кафе, яки випускають «колекції пасок», «еклери для міських естетів» чи «багети з сенсами». 

Тому якщо в великих мережах будуть продавати смачні і більш доступні еклери, це буде добре. А ще дуже тішить, що все це виробляється на київських заводах, промисловість працює, забезпечуються робочі місця, економіка розвивається, як і розвивається галузь. 

Тепер до діла

ALVIVA GROUP запускає свою першу лінійку еклерів ÉCLAIR під брендом Tarta й ставить мету — протягом року зайняти 20% ринку еклерів у національних торговельних мережах.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Чому еклери?

Бо це класика, яку люблять усі — незалежно від геолокації, зарплати чи настрою. І водночас — це сегмент, у якому досі бракує справді якісного масмаркет-продукту. За даними KANTAR, еклери — лідери в категорії тістечок із часткою понад 50%. Тож зробити цей продукт якісним, смачним і доступним — це задача ALVIVA GROUP.

У новій лінійці ÉCLAIR — чотири смаки: два перевірені хіти (FRENCH і CREAM) і два сучасні флірти зі смаками — карамельний CARAMEL і ягідний RASPBERRY з натуральним малиновим соком. Формати — для будь-якої ситуації: упаковка з п’ятьма еклерами для родини або офісу, і зручний flowpack — ідеальний варіант “взяв і пішов”.

Продукцію виробляє київський завод ТОВ «Ла Тарта», запуск лінії відбувся у квітні, і до кінця 2025 року на місяць там планують випускати до 500 000 еклерів.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Ось що на розказав, Дмитро Данилович, CMO ALVIVA GROUP: 

«Еклери є  лідером у категорії тістечок, який займає більше половини ринку. І ми бачимо, що ніша в цьому сегменті не запоснена.  Тому вирішили використати наш успішний досвід і, в рамках бренду Tarta, який входить до п’ятірки лідерів серед виробників м’яких кондитерських виробів у нацмережах, заповнити цю нішу. 

А ще ми помітили стрімке зростання популярності індивідуального пакування. Тож наша нова лінійка еклерів буде продаватись у зручному форматі flowpack. Впевнені, наша нова продукція завоює серця споживачів завдяки своїм смаку та зручному формату.»

Хто такі ALVIVA GROUP?

Це група харчових компаній, створена у 2024 році. Під її дахом — і “важковаговики” типу КИЇВХЛІБ, і молоді амбітні бренди, як-от Tarta, Uni Blend, UNILOGISTICS. У продуктовому портфелі — від СУПЕР ТОСТів до британських сендвічів і локального хліба.

Факти коротко: річний обіг: 9+ млрд грн, сплата податків: 1+ млрд грн, команда: 6000+ людей, експорт у 30 країн, 2000 гектарів власної землі. Серед партнерів: Столичний Млин, Zakupivli.com, АВЕНТИН.

Фото:  ALVIVA GROUP

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi