пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Найбільша торговельна мережа України — мережа магазинів АТБ — запатентувала логотипи для напоїв, які є конкурентами для продукції компаній Coca-cola. Про це повідомляє dev.ua.
Патент виданий 25 серпня за заявкою маркетинг-директора АТБ Валерія Бондаря. В документі йдеться про промислові зразки логотипів для напоїв The Cola, The Lemon та The Orange.
В АТБ не коментують дану інформацію, але як пояснив на умовах анонімності для видання один з менеджерів, заявку на реєстрацію такої інтелектуальної власності АТБ подала у період, коли в мережі призупинилися поставки продукції Coca-Cola. Це сталося у лютому 2021 року — компанії не змогли домовитися про умови поставок. Таким чином торговельна мережа вирішила замінити втрачені позиції і виробляти напої під власними торговими марками.
Виробництво запатентованих напоїв налагоджено у Дніпрі на потужностях одного з місцевих виробників.
Фото: Facebook АТБ-Маркет та dev.ua
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi