пошук
Вікторія Савицька
Автор
пошук
Вікторія Савицька
Автор
Британська маркетингова компанія Boundless Brand Design об’єдналася з торговою маркою Beefeater та створили популярний продукт — ready to drink (готовий до споживання).
Колаборація представить два коктейлі: класичний Beefeater London Dry Gin з тоніком, а також джин Pink Strawberry з освіжаючим тоніком.
Boundless створила упаковку, яка взаємодіє з покупцем завдяки підібраним кольорам та унікальному дизайну. Задачею агенції було залишити бренд преміальним та вірним собі.
Beefeater виходить на ринок оптимізованих країн, починаючи з Європи та закінчуючи Австралією і Новою Зеландією.
Фото: Boundless Brand Design
Читайте також:
Snoop Dogg запускає власний бренд джину
У Британії зявився джин створений штучним інтелектом
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi