«Бесіда про бренди»: подкаст про світ брендингу та маркетингу - PostEat

пошук

«Бесіда про бренди»: подкаст про світ брендингу та маркетингу
01-08-2023 0 1108

Креативна агенція Rocketmen запустила подкаст «Бесіда про бренди» із пізнавальними бесідами на складні теми. Десять епізодів першого сезону пропонують зануритись у світ брендингу, креативу, реклами та комунікацій. А головне, пояснять, як це все дотично до бізнесу. 

Ведучий подкасту – Артем Беседа, автор проєкту, креативний директор та засновник Rocketmen Agency. Гість подкасту — бренд-стратег Олександр Катков.  

Десятий випуск подкасту присвячений темі бренд-стратегії, в межах якого слухачі зможуть здійснити цікаву подорож у світ стратегії і дізнатися про її незаперечне значення та вплив на успіх їхнього бізнесу. Артем та Олександр розкриють таємниці бренд-платформи і позиціонування, які є фундаментом успішної стратегії, а також розкажуть про різницю між цими поняттями та як вони допомагають розвивати й унікально представляти свої бренди на ринку. Також епізод багатий на корисні кейси, в яких кожен підприємець зможе знайти якийсь інсайт для себе. Зокрема, згадають найдорожчу рекламу, а також розкажуть, де та чому кефір продається найкраще. Однак частину історій ми все-таки залишимо в таємниці, щоб зберегти інтригу випуску.  

Переглянути десятий випуск можна за посиланням

Усі охочі можуть збагатити свої знання та отримати цінні висновки від експертів в попередніх епізодах подкасту «Бесіда про бренди»:

  •       Епізод 1. Що таке брендинг та що треба знати коли його замовляєш? – автори ненудно розповідають про термінологію брендингу, розкриваючи поняття неймінгу, логотипу та інших важливих штук для успішного бренду.
  •       Епізод 2. Чому у Redbull вийшло? 5 стовпів маркетингу Red Bull – другий випуск стає захопливим поглядом на успіх Redbull та його маркетингові стовпи. Автор розкриває таємниці їх крейзі рекламних кампаній та вдалої побудови іміджу на спільних зі споживачами цінностях.
  •       Епізод 3. Логотип продає? Та інші міфи про брендинг – подкаст не залишає без уваги й міфи про брендинг. В цьому випуску автори руйнують стереотипи, розповідаючи, чи продає логотип та чи існує насправді любов до брендів.
  •       Епізод 4. Як нейромережі змінили гру та інші тренди графічного дизайну – цей епізод знайомить слухачів з трендами графічного дизайну 2023 року, які допомагають створювати креативні та ефективні візуальні рішення.
  •       Епізод 5. Чому ми купляємо те, що не потрібно. Психологія та бренди – в п’ятому епізоді глибоко занурюємося у психологію та брендинг. Автори розглядають психологічні аспекти споживацьких рішень та розкривають, як маркетологи вправно маніпулюють нашими виборами. Поговорили також про ролі споживачів у створенні іміджу бренду.
  •       Епізод 6. Як Apple потопила Моторолу та хто перший придумав Starlink – розповіли про одного з колишніх лідерів ринку, що зараз значно здав позиції. Автор пояснить, що пішло не так, як крах Моторола пов’язаний з Apple та яких помилок вони припустились і чому майже зникли з полиць.
  •       Епізод 7. Як Карл Густав Юнг зробив революцію та теорія архетипів в брендингу – цей епізод відкриває двері до світу архетипів в брендингу, заснованих на теорії пана Карла Густава Юнга. Автори розглядають, які архетипи використовуються маркетологами та як вони впливають на імідж бренду.
  •       Епізод 8. Хто навчив жінок курити та як племінник Фрейда створив піар – восьмий епізод зачаровує нас історією про винайдення пропаганди та психологічні таємниці щодо того, як маркетологи зуміли переконати жінок курити.
  •       Епізод 9. Пастка лінійного розширення. Кейси Coca-Cola, Duracell та Bayer – розкриває стратегію лінійного розширення. Автор наводить приклади кейсів відомих брендів, які допомагають зрозуміти, як запустити новий продукт і не зашкодити основному бренду.

Подкаст доступний на YouTube | Spotify | Apple podcast | Google podcast.

Фото надані Rocketmen

Читайте також: 

Poster проведе безкоштовний вебінар про касову дисципліну

В Україні відбудеться перша національна конференція-виставка «Хлібна індустрія-2023»

Після виходу із «зернової угоди» росія знищила 180 тисяч тонн українського зерна

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi