Чому Starbucks робить акцент на передмістя - PostEat

пошук

Чому Starbucks робить акцент на передмістя
18-09-2020 0 609


Гастрорепортер Джонатан Мейз з видання Restaurant Business розповів у своєму твіттері про нову стратегію Starbucks та прохання компанії відтермінувати орендну плату через ситуацію з вірусом. За його словами Starbucks несе великі збитки через нестабільну роботу ділових районів, а тому компанія вирішила переїхати до передмістя, де авто-кафе є більш поширеним форматом купівлі їжі.

Раніше Starbucks оголошував про свої наміри закрити 400 локацій у США протягом наступних 12-18 місяців, більшість з яких знаходяться у великих містах. Лише за серпень місяць кількість продажів скоротилась на 11%, що змусило компанію опинитись позаду таких конкурентів, як Макдональдс та Данкін Донатс.

Через пандемію, карантин та закриття офісів, багато людей почали працювати з дому, а тому вихід за покупками або на прогулянки відбуваються усе частіше в передмісті. Також це вплине на звичний формат закладів: компанія планує закцентувати свою увагу на авто-кафе. А тим часом поки шукаються нові вигідні місця, Starbucks попрохав своїх орендодавців про перерву в виплаті коштів.

Фото: твіттер Джонатан Мейз (Jonathan Maze)

 Читати ще:

Starbucks заборонив співробітникам носити атрибутику Black Lives Matter

Starbucks відкриває кафе в Італії, але залишає закритою флагманську кав’ярню у Мілані

Кінець карантину: Starbucks до кінця березня відкриє 95% закладів у Китаї

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi