пошук
Влад Войчук
Автор
Влад Войчук
Автор
Останнім часом корейська смажена курка набула великої популярності, тому все більше брендів виходять на міжнародний ринок. І зараз саме бренд Bb.q Chicken виділяється найбільше, продовжуючи завойовувати серця покупців. Про це повідомляє Fast Casual.
Bb.q Chicken – дуже популярна мережа закладів у Південній Кореї, це також найуспішніший бренд корейської смаженої курки на міжнародному рівні. У компанії є філії у США, Сінгапурі, Малайзії, Канаді, Туреччині та на Філіппінах. Наразі Bb.q Chicken — це понад 2000 закладів. Джозеф Кім — генеральний директор мережі в США, який працює в компанії вже 13 років і зараз зміцнює франшизу в Америці.
Завдяки ЗМІ корейська культура вийшла на інший рівень і тому не дивно, що багатьом справді цікаво скуштувати корейську смажену курочку. За останні роки Bb.q Chicken використовували відомих корейських знаменитостей як свої моделі. Все це для того, щоб залучити ще більше клієнтів.
Крім цього, компанія постійно адаптується під запит ринку. Наприклад, нещодавно запустили розумну кухню BSK, яка майже не потребує втручання людини.
Фото: Community Impact; Bb.q Chicken
Читайте також:
У Великій Британії створили дезодорант з ароматом пива
Херсонські кавуни і помідори зникнуть на роки
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi