пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Компанія Kraft Heinz і компанія Lick випустили фарбу Red HTK 57, яка названу на честь культового відтінку томатного кетчупу Heinz. Про це йдеться на сайті Lick.
«Червоний колір має найдовшу хвилю з усіх кольорів спектра. Це перший колір, який ми бачимо та відчуваємо, що викликає у нас фізичну реакцію. Червоний HTK 57 — це такий енергійний і привабливий колір, що має насиченість і глибину, які надають йому позачасової привабливості в будинку», — розповів директор з дизайну інтер’єрів та психолог кольору компанії Lick Таш Бредлі.
Він також додав, що колір асоціюється зі стиглістю та солодощами натуральних продуктів, що може свідомо викликати апетит.
«Ми любимо унікальні спільні проєкти і дуже раді представити лімітовану фарбу Red HTK 57. Ми сподіваємося, що наші шанувальники кетчупу Heinz полюблять фарбу так само сильно, як вони люблять наш соус, і отримають задоволення, додавши цей культовий колір у свої будинки», — пояснив керівник відділу зв’язків з громадськістю та розвитку бренду компанії Heinz Тьяго Рапп.
Варто зазначити, що фарба буде виготовлятися виключно на замовлення, а її випуск буде лімітованим — лише 570 банок, що є покликанням до числа 57 на пляшках кетчупу Heinz.
Photo credit: Lick
Читайте також:
У Великій Британії придумали креативний метод для боротьби з крадіжками
Всеволод Поліщук поділився цікавими фактами про українську кухню
Дніпряни обрали смак свого міста
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi