Варто уваги: Лондонський фудхол Mercato Metropolitano - інклюзивний простір, де реалізували ідеї сталого розвитку та покращення умов життя середовища в якому реалізовано проєкт - PostEat

пошук

Варто уваги: Лондонський фудхол Mercato Metropolitano - інклюзивний простір, де реалізували ідеї сталого розвитку та покращення умов життя середовища в якому реалізовано проєкт
11-02-2020 0 2370


2016 року італійський бізнесмен Андреа Рашка (Andrea Rasca) відрив у покинутій церкві святого Марка фудхол Mercato Metropolitano. Разом з бізнес задачами проєкт розв’язує соціальні проблеми та покращує умови життя району.

Прим. авт. Імпакт-бізнес — бізнес-модель, спрямована на реалізацію ідеї поєднання 1)методів традиційного венчурного підприємництва та 2)вирішення соціальних, екологічних проблем, дискримінації, освітніх питань, зміни клімату, сталого способу існування, досягнення цілей розвитку, тощо. Іншими словами, це певний вид підприємницької діяльності, в рамках якої ефективно взаємодіють гроші та смисли (Money + Meaning), де комерційна складова + намір створити вимірюваний соціальний, екологічний, тощо, вплив дають якісні результати.

Ключовою ідеєю Андреа було створити інклюзивний простір, де можна було б реалізувати ідеї сталого розвитку та поркащення умов життя середовища в якому реалізовано проєкт. В своїх інтерв’ю Андреа повторює тезу про те, що «екологічні ініціативи потрібні, але паперові трубочки й заборона пластику мало чого вартують, якщо люди поряд з вами відчувають голод».

Що було зроблено Mercato Metropolitano в межах ідеї про імпакт-бізнесу:

• започатковано ініціативу Founders Without Borders, яка сприяє підприємцям-біженцям у сфері гастрономії;
• започатковано ініціативу Female Food Founder, яка сприяє підприємцям-жінкам;
• створення програми дитячого харчування для школярів навколишніх шкіл з елементами навчання;
• створення правил стійкого розвитку, яким повинні відповідати учасники фудхолу;
• залучення закладів і виробників, які відповідають ідеям стійкого розвитку до роботи на фудхолі.

Історія Mercato Metropolitano почалась 2015 року на Всесвітній віставці в Мілані. В межах виставки ідприємець Андреа Рашка створив фудхол на території міланського залізничного вокзалу.

На час виставки проєкту вдалося стати органічною частиною комплексу. Його відвідали близько 2,5 млн гостей.

Міланський досвід Андреа Рашка використав вже наступного року у Лондоні. Його команда реконструювала покину англіканську церкву святого Марка та надала місце для барів та ресторанів.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

We are so excited to reveal our new creation: Mercato Mayfair. Follow @mercatomayfair to find out more about our next opening! ✨ #MercatoMayfair #ExcitingNews #OpeningSoon

Публикация от Mercato Metropolitano (@mercatometropolitano)

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Today we hosted a community lunch for @age_uk with a very special entertainment from the Surrey Square Primary School choir. Never too early to start celebrating! Thank you all for coming! 🙌

Публикация от Mercato Metropolitano (@mercatometropolitano)


Серед перспективних ініціатив Андреа Рашка розглядає розвиток ідей сталої гастрономії та здорового харчування, пропагування ідей відмови від їжі з інгредієнтів промислового виробництва, зниження відходів та автономність фудхолу.

2020 року в Харкові відкрили інклюзивний ресторан «Сніг на голову». Київські бари долучились до доброї справи:та підтримали луцьку інклюзивну кав’ярню «Старе місто». Також в Києві відкриють ресторан, де будуть працювати люди з синдромом Дауна.

Фото: Mercato Metropolitano

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi