пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа закладів швидкого харчування McDonald’s анонсувала перше за 30 років підвищення тарифів для власників франшизи у США. Про це повідомляє CNBC.
Комісія за франшизу McDonald’s для США зросте з 4% до 5% для операторів, які відкривають нові заклади. Зміна не вплине на існуючих франчайзі, які зберігають свою поточну площу або купують франчайзингове місце в іншого оператора. Це також не застосовуватиметься до відновлення існуючих місць або ресторанів, які передаються між членами родини.
Хоча ця зміна спочатку не вплине на багатьох операторів, але швидше за все, буде негативна реакція через складні відносини компанії з франчайзі в США.
«Хоча ми створили галузь, яку ми зараз очолюємо, ми повинні продовжувати переглядати те, що таке успіх, і позиціювати себе для довгострокового успіху, щоб гарантувати, що цінність нашого бренду залишається такою ж високою, як і раніше», — сказав президент McDonald’s США Джо Ерлінгер у повідомленні для франчайзі США.
McDonald’s також перестане називати платежі «комісіями за послуги», а замість цього використовуватиме термін «роялті», якому віддають перевагу більшість франчайзі.
Читайте також:
Nestle та Carlsberg використовують штучний інтелект для розробки та випуску нових продуктів
Jameson створив колекцію футбольного одягу
У Сумах знайшли приміщення для кафе японського волонтера Фумінорі Цучіко
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi