пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американське видання Nation’s Restaurant News опублікувало шість креативних стратегій подолання інфляції для залучення клієнтів.
Двозначне дегустаційне меню
Хоча дегустаційні меню традиційно асоціювали з дорогими вишуканими ресторанами, якщо їх ретельно розробити, вони можуть стати неймовірним засобом з приємною ціною. Жорсткий формат дегустаційного меню без опцій à la cart дозволяє ресторанам контролювати витрати, робочу силу та харчові відходи. Ціну можна розподілити між кількома стравами, врівноважуючи дорожчі інгредієнти з дешевшими в інших стравах. Завдяки такій різноманітності та ціновій категорії, добре розміщені розкішні інгредієнти і майстерна презентація страв, дозволить гостям відчути, що вони отримують вишукані страви за чудовою ціною.
Спочатку лідер збитків на ринку, а потім збільшуйте продажі
Ресторан E&O Kitchen & Bar розташований у центрі торгового району Юніон-сквер у Сан-Франциско, неподалік від офісів у центрі міста. Заклад працює цілий день. Щоб збільшити трафік між частинами дня та залучити корпоративних гостей наприкінці їхнього робочого дня, ресторан запровадив програму щасливих годин, яку очолює пів дюжини устриць всього за 10,50 доларів, що є дуже дорогою ціною за місцевими стандартами. З такою ціною ресторан просто беззбитковий, але він може використати цю можливість, щоб залучити гостей, збільшити продажі напоїв і рекламувати страви з високою маржою.
Інша частина меню «щасливі години» пропонує широкий вибір продуктів, починаючи від популярних у ресторані пельменів з гарбузом і закінчуючи кукурудзяними оладками, булочками зі свининою. Існує також блюдо із закусками за 30 доларів, яке чудово підходить для невеликих груп. Меню виявилося настільки популярним, що корпоративні офіси почали приходити на щасливі години. Привабливі ціни викликають чутки про ресторан і залучають людей.
Слідкуйте за місцевими жителями
«Matheson» на головній площі Гілдсбурга, штат Каліфорнія, є одним із найвідоміших ресторанів у цьому жвавому виноробному містечку. З дегустаційним меню вартістю 125 доларів. Вартість більшості закусок коливається приблизно в 20 доларів, а перші страви приблизно вдвічі дорожче, Matheson можна розглядати більше як місце для відпочиваючих, а не як місце, де місцеві жителі насолоджуються щоденною їжею. Нещодавно вони представили місцеве меню, яке складається з трьох страв. Воно орієнтоване на вартість. З вівторка по четвер йогоо вартість — 58 доларів. У відвідувачів є вибір між двома закусками, основними стравами та десертами. Це меню робить Matheson більш доступним для місцевих жителів, збільшує частоту відвідувань і допомагає ресторану досягти спільноти, яка останнім часом значно розширилася.
Заволодійте співвідношенням між високими витратами
Кожен оператор ресторану хоче, щоб його меню включало продукти, які є неймовірно популярними, простими у приготуванні та надзвичайно прибутковими. Цей продукт у популярному іспанському ресторані Duende в Окленді — це страва Ensalada de Col, яка по суті є горою нарізаної сирої капусти з тертим сиром, нарізаними оливками, фаршированими анчоусами і фісташками. Капуста доступна і, як правило, недорога протягом року; інші інгредієнти, хоч і дорогі, але використовуються в невеликих кількостях, але цього достатньо, щоб вони мали значний вплив. Поєднання перетворює капусту на щось зовсім нове, інше та несподіване. Страва настільки популярна та прибуткова, що стала частиною майже всіх спеціальних подій ресторану, дозволяючи закладу економити, доставляючи те, що подобається людям.
Отримуйте задоволення від незвичайної програми
Ресторани та бари пропонують живу музику протягом століть, але останнім часом відбулося зростання використання різноманітних форм розваг для збільшення вартості та збільшення продажів. У закладі Cille & ‘Scoe у Грінсборо у неділю гості можуть послухати читання за 1 долар за хвилину (часто це займає 10-15 хвилин). Гроші йдуть читачеві, а не ресторану, однак через популярність ідеї ресторан тепер має черги кожні вихідні, незалежно від того, чи пропонуються читання, чи ні.
Використовуйте свої навички, щоб створити цінність за допомогою недорогих інгредієнтів
Для шеф-кухаря Джейсона Раффіна з Curio, місцевого бару та ресторану в Сан-Франциско, пом’якшення інфляції означає використання простих, недорогих інгредієнтів і створення цінності за допомогою техніки. Меню Curio наповнене приємними для гостей стравами, якими вони можуть легко спокуситися й додати до будь-якого замовлення, включаючи домашню картоплю, солодку картоплю темпура та картоплю фрі. Раффін вважає, що крохмаль є одними з найдешевших інгредієнтів, і його найлегше перетворювати на популярні фаворити. І картопля фрі, і солодка картопля темпура входять до 10 найкращих продажів ресторану, а картопля фрі займає перше місце.
Читайте також:
Чотири українські заклади потрапили у шорт-лист міжнародної премії Restaurant & Bar Design Awards
McDonald’s повернув у меню українські бургери
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi