Штучний інтелект стає невід'ємною частиною реклам великих компаній - PostEat

пошук

Штучний інтелект стає невід'ємною частиною реклам великих компаній
07-06-2023 0 1237

Американська харчова компанія The Coca-Cola Company, мережа закладів швидкого харчування McDonald’s, американська харчова компанія Heinz вже створили рекламу з допомогою штучного інтелекту. 

У новому анімаційному ролику пляшка Coca-Cola подорожує музеєм від однієї знаменитої картини до іншої, щоб у результаті потрапити до хлопця з альбомом для малювання, який сидить на лавці в залі і, мабуть, чекає на натхнення. Для створення рекламного ролика широко застосовувалася технологія Stable Diffusion для створення зображень. Відео можна переглянути в YouTube.

Штучний інтелект допоміг зробити анімацію більш деталізованою, додавши всім героям відео реалістичні та плавні рухи. Реальний світ та анімація гармонійно переходять один в одного, створюючи враження занурення у віртуальну та доповнену реальність.

Мережа швидкого харчування McDonalds запустила нову інтерактивну компанію на честь китайського Нового року. Вона поєднує в собі промоматеріали з елементами AR, технологією нейромережі «Instant NeRF» та виставку у метавсесвіті. Про це йдеться у пресрелізі компанії. 

У рамках цієї кампанії McDonalds уклав угоду із кількома відомими авторами. Серед них Карен Ікс Ченг та співзасновник Opening Ceremony Умберто Леон.

Центральне місце у цьому проєкті займає 30-секундний проморолик від IW Group. Він створений на базі технології NeRF, яка дозволяє створити реалістичне тривимірне зображення. Центральний мотив відео – перехід від року тигра (2022) до року кролика (2023).

Heinz провів першу в світі рекламну кампанію, графічний контент якої був повністю створений штучним інтелектом. Автором кампанії стало канадське креативне агентство Rethink. Рекламісти попросили штучний інтелект намалювати кетчуп. Штучним інтелект намалював пляшку соусу, схожу на Heinz. Було випробувано безліч описів зі словом «кетчуп». Результати були майже однаковими. Експеримент продовжився в соцмережах. Користувачі надіслали тисячі зображень. З них і була створена перша в історії рекламна кампанія зі штучним інтелектом з фантастичними результатами щодо охоплення і залучення. А її автори отримали премію Clio 2023.  Відео можна переглянути в YouTube.

Фото: скриншот

Читайте також: 

Випуск журналу «Текст і Образ: актуальні проблеми історії мистецтва» буде присвячений їжі у візуальній культурі

Чиновники відпочивають в ресторанах Києва під час комендантської години — розслідування УП

Бред Пітт заявив, що Анджеліна Джолі таємно продала частку у виноробні

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi