пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Австралійська компанія Casella Family Brands випустила «полегшене» вино Yellow Tail. Вміст алкоголю у ньому не перевищує 8,5%.
Вино під назвою Yellow Tail Pure Bright виготовлене з винограду сорту піно грі (піно гріджио). Воно має менший вміст алкоголю ніж в аналогів (11-13%), а в одному келиху виробник обіцяє не більше 80 калорій. Вартість пляшки Pure Bright у мережі супермаркетів Tesco — 7 фунтів (220 грн).
Випуску новинки передувало дослідження споживацьких тенденцій у США, Австралії та Великій Британії на замовлення Casella Family Brands. Опитування виявило, що через тренд здорового способу життя споживачі стали менше пити, але готові купити якісний алкогольний напій, якщо в ньому буде невеликий вміст алкоголю.
Yellow Tail Pure Bright покликане задовільнити попит саме таких споживачів. Незабаром лінійку доповнять вина з пониженим вмістом алкоголю з сортів винограду совіньйон блан, шардоне та рожеве вино.
Нагадаймо, що бренд Yellow Tail було створено на початку 2000-х. Кампанія його просування на ринку США стала однією з найуспішніших в історії винного маркетингу. Автори книги «Стратегія блакитного океану» наводять історію Yellow Tail, як приклад успішного бізнес-менеджмента.
Фото: Yellow Tail
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi