пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
В Україні ринок контрафактної кави сягає 30%. На ринках і в інтернеті продають підробки світових брендів розчинної кави, хоча насправді цей продукт не має відношення ні до брендів, ні до кави. Про це у Telegram повідомив голова Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев.
«Гранульована кава завозиться за митною вартістю нижче за зелене зерно. Процвітає контрафакт та підробка світових та українських брендів, а також продаж під брендами на ринках та через інтернет того, що кавою називати не можна (так, з мальтодекстрину)», — розповів він.
Гетманцев пояснив, що мальтодекстрин — це речовина, яку додають в розчинну каву замість справжньої кави, коли роблять контрафакт.
За його словами, бізнес, який створює робочі місця, не просить зниження податків, не просить пільг, просить одного — виконати обовʼязок держави із забезпечення законної та прозорої роботи ринку. В цьому ж зацікавлені і споживачі кави, і сама держава, що збирає гроші на армію.
«В цьому не зацікавлені кілька сімей «бізнесменів», що налаштували супер прибутковий «бізнес» під чужими брендами, без сплати податків та за рахунок нашого здоровʼя», — додає Данило Гетманцев.
Читайте також:
ФАО надасть українським фермерам насіння зернових для осінньої посівної кампанії
В Японії створили лимонну диню
Руслан Шибаєв розповів історію створення коктейль-бару HRAM
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi