пошук
Влад Войчук
Автор
Влад Войчук
Автор
Засновники мережі «Каферинок» мають в планах розвиток ще сотні закладів даного формату. Про це повідомляє The Village.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
«Каферинок» – це львівська мережа, яка поєднує формати магазину продуктів і кафе. В меню: готові страви, каву зі «Світу кави», власні напої та продукти від локальних крафтових виробників. Її запустили Роман Зорій, Андрій Павліківський і Сергій Цюпко у 2021 році.
Війна змінила їхній бізнес, але на краще. Вторгнення росії допомогло бізнесу прискоритися.
«Це дало нам поштовх насамперед. Приплив людей до Львова так чи інакше вплинув на результати в кожного торгового об’єкта. З іншого боку, це нас ще більше ввімкнуло. Ми почали швидше ухвалювати більш критичні рішення, і воно дало нам поштовх у розвитку», – пояснив Роман Зорій.
Продуктові магазини – це частина критичної інфраструктури, наполягають співзасновники: «Людям треба їсти та пити щодня.. Ми говоримо про базові продукти, звичайно. Забезпечити постачання було досить непросто в перший тиждень, тому що всі були дуже в підвішеному стані. Як каже Сергій, усе розмітали… Ну ви пам’ятаєте, що відбувалося тоді в супермаркетах».
Власники «Каферинку» додають, що вивели робочу модель, яка добре працює, тому планують ставати керівною компанією. Вони мають в планах розвиток ще сотні закладів формату. Найближчим часом відбудеться запуск ще трьох закладів у Львові, які вже перебувають в процесі відкриття.
Фото: The Village
Читайте також:
Стали відомі переможці James Beard Award Winners 2023
Історія однієї з найуспішніших бізнесвумен США — Ненсі Вайтмен
Феномен успішного бренду Bb.q Chicken
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi