пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Коли температура досягає 26°C у Великій Британії, то трапляється кілька речей: люди збираються в парках та басейнах, і купують рожеве вино. За даними Majestic, найбільшого британського роздрібного продавця вина, 26°C — це саме та точка, при якій продажі рожевого вина випереджають продажі червоного та білого. Під час спеки минулого року компанія продавала одну пляшку рожевого вина кожні 12 секунд. Про це повідомляє The Economist.
Рожеве зерно – найкращий літній напій. Подібно до міцної, пікантної “Маргарити”, охолоджений келих блідо-рожевого вина стане ідеальним аперитивом. Люди пили різновиди рожевого вина протягом тисячоліть, починаючи зі стародавніх греків. Понад 2000 років тому стародавні римляни почали вирощувати виноградники в Провансі, на південному сході Франції.
Прованс залишається серцем рожевого. З 35% виробництва Франція є провідним світовим виробником рожевого вина. Країна також є його провідним споживачем: третина пляшок випитого там вина має рожевий колір. За останні 15 років експорт провансальського рожевого вина зріс приблизно на 500%. Château d’Esclans щороку продає 10 мільйонів пляшок. lvmh, розкішна група, яка володіє низкою шанованих шампанських будинків і виноробень, в останні роки купила Château Galoupet і придбала частки в Château d’Esclans і Château Minuty.
Подорожі та соціальні мережі допомагають пояснити глобальне поширення вина. До пандемії Франція була провідним туристичним напрямком світу. Світле вино стало сприйматися як вишукане завдяки яскравим подіям, таким як Каннський кінофестиваль. Подяки в соціальних мережах, такі як #roséallday (святкування дня алкоголю) і #brosé (хештег, який використовують чоловіки, які люблять вино), привернули увагу до цього напою. Споживачі також усвідомили універсальність вина. Сухі рожеві вина, приємно кислі та освіжаючі, можуть добре доповнювати багато страв.
Розе все ще залишається об’єктом глузування серед енофілів — любителів і знавців вина. За словами Саші Лішина, президента Château d’Esclans, коли він вперше звертався до потенційних дистриб’юторів, йому грюкнули дверима перед обличчям: люди думають, що це не справжнє вино. Вони думають, що це вино Coca-Cola.
Барбара Дрю, винний майстер Berry Bros & Rudd, припускає, що відмова від рожевого вина, як «несерйозного вина», частково пояснюється тим, що воно зазвичай не старіє так добре, як червоне, тому не цікавить деяких колекціонерів та інвесторів.
Читайте також:
Головний конкурент ресторану Noma отримав офіційну табличку Michelin
Українці знизили бали на конкурсі бартендерів через відкрите волосся та прикраси
Гордон Рамзі випустив книгу про свій ресторан та про досвід роботи у ресторанній сфері
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi