Житній, як артхаус. Хрусткий, як скандинавський ліс: КИЇВХЛІБ створив лінійку преміальних північних хлібів Norden Brod - PostEat

пошук

Житній, як артхаус. Хрусткий, як скандинавський ліс: КИЇВХЛІБ створив лінійку преміальних північних хлібів Norden Brod
07-04-2025 0 628

Автор


Схоже КИЇВХЛІБ вирішив пограти не за правилами ринку, а за законами емоцій, культури й глибокої нордичної естетики.

Наприкінці грудня 2024 року бренд, який ми звикли асоціювати з класикою хлібної полиці, запустив свою першу національну кампанію — «Norden Brod від КИЇВХЛІБ». Її центральним героєм стала лінійка житніх скандинавських хлібів, натхненна традиціями півночі. 

За три місяці новинку скуштували понад 500 тисяч українців. КИЇВХЛІБ хоче нам всім сказати, що житній хліб — це не олдскул, а смачна і актуальна історія. Norden Brod уже в усіх торгових мережах країни. 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Також було створено відео, що просуває лінійку. Це короткий артфільм у стилі сповільненої кулінарної медитації. Темна гама, плавне світло, тиша скандинавського лісу в саундтреку — і ні слова про gluten free. Бо тут інше — тут про силу, що дозріває у житі.

Історія, яку розповідає ролик, побудована на скандинавських хлібних традиціях — автентичних, глибоких, хотіли розказати про повагу до процесу, до зерна, до рук. 

Norden Brod став першою лінійкою, яку КИЇВХЛІБ представив у 2024 році. Далі вийшла лінійка British Sandwich, яка натякає, що на нас чекає гастро-тур Європою через хліб.

У ALVIVA GROUP, яка володіє брендом, кажуть, що з середини 2024 року активно працюють над тим, щоб показати українцям, що хліб — це не буденність, а культурна матриця. 

Ось, що розказав нам Дмитро Данилович, CMO ALVIVA GROUP: 

«З середини 2024 року ALVIVA GROUP активно працює над популяризацією світової культури споживання хлібопекарської та кондитерської продукції в Україні, знайомлячи наших споживачів з багатим асортиментом хлібобулочних та солодких виробів з усього світу. Адже саме хліб посідає особливе місце в культурі різних народів і регіонів, водночас об’єднуючи та підкреслюючи їхню унікальність.

У 2025 році ми продовжимо розвивати цей напрямок, відкриваючи для українців розмаїття світових культур і традицій через неповторні хлібні смаки.»

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

ALVIVA GROUP це міжнародна група компаній з річним оборотом понад 9 мільярдів гривень, яка об’єднує і титулованих лідерів, як КИЇВХЛІБ, і молоді бренди-інноватори — Tarta, Uni Blend, UNILOGISTICS. Їх продуктовий портфель — це класика, типу КИЇВХЛІБ, СУПЕР ТОСТ і відкриття сезону: Norden Brod, British Sandwich. 

Географія експорту — 30 країн, штат — понад 6000 людей, а земельний банк — понад 2000 гектарів. І це все — з Києва, з України, звідси, де кожен шматок хліба все ще має смак дому.

А ось і ролик, якщо ви ще не бачили: 

 

Фото: ALVIVA GROUP

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi