пошук
пошук
Головна фотографія: Дима Борисов
У своєму Telegram каналі ресторатор Діма Борисов поділився з підписниками думками з приводу глобальних змін у ресторанному бізнесі. Борисов виділив ТОП-5 трендів, які зараз особливо актуальні.
У ресторані все має бути просто: їжа – смачна, ціни – доступні, меню – зрозуміле, інтер’єр – лаконічний. Діма Борисов зазначає, що однакова ціна на всі позиції – це дуже зручно і наводить як приклад 1 euro концепції у своїх закладах.
Страви для прихильників ЗОЖ, вегетаріанців та веганів – маст хев сьогоднішнього меню навіть для фаст фуд закладів. Це глобальний тред, наприклад, у США 25% молоді позиціонує себе як вегани. В Україні за підрахунками ресторатора веганів та вегетаріанців серед гостей закладів приблизно 10%, але це лише початок. Тому веганські хот-доги, бургери без булочок та інші здорові альтернативи мають бути запропоновані.
Підкоривши увесь світ славнозвісним фаст фудом під назвою суші, японська кухня пішла далі і заявила про себе більш вишуканими стравами. Корея та В’єтнам не відстають: завдяки їхнім підходам до ферментації продуктів «кислий» став основним смаком цього року. Іще один світовий тренд, який через перенасичення ринку трохи затухає в Україні, — це кухня країн Близького Сходу.
Zero waste концепції, відповідальне використання ресурсів, доступність для різних груп населення завдяки пандусам, сповивальним столикам у туалетних кімнатах – це нові стандарти у сфері ресторанного бізнесу.
Сучасні підходи та технології дозволяють краще вивчати потреби аудиторії та швидше пропонувати рішення для задоволення цих потреб. Автоматизація дає можливість спростити та пришвидшити роботу, а іноді і зовсім обійтися без людських рук. Наприклад, чат-бот може самостійно прийняти замовлення, а роботизована техніка приготувати піцу або суші.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi