пошук
пошук
Дорогі друзі!
В Міжнародний День Польоту Людини в Космос відбудеться презентація першого українського журналу про розвиток гастрономічної культури та ресторанного бізнесу «Гастрономічний Космос». Перший номер журналу має назву «Поїхали» та присвячений трендам розвитку сучасної гастрономії. В номері 15 інтерв’ю з шефами українських та світових ресторанів, які розкривають актуальні сюжети гастрономічної культури в багатоманітності її вимірів.
В рамках презентації відбудеться благодійний аукціон, на якому лотами виступатимуть фото шеф-кухарів, що увійшли до першого номеру журналу. Всі зібрані кошти будуть спрямовані на благодійність.
Дата: 12 квітня 2018 року
Місце: Культурно-медійний простір Трансформер, вул. Велика Житомирська, 19-Б (вхід з вулиці Стрілецької)
Час: 16:30, початок о 17:00
Вартість журналу: 365 грн
https://www.facebook.com/events/367962510367566/
Засновники про «Гастрономічний Космос»:
Максим Андрущенко: «Власне ритми та масштаби розвитку сучасної гастрономії виступили тим ключовим «драйвером», який інспірував нас на запуск цієї «друкованої ракети», а також на формування переліку шефів, у яких ми протягом тривалого часу брали інтерв’ю. Разом з тим, нас мотивувала одна велика ідеологічна мета – формування адекватної гастрономічної культури серед українців, конструювання потужної транспарентної платформи ефективної комунікації української спільноти кухарів, її якнайшвидша інтеграція до світового контексту. Саме «Гастрономічний Космос» може виступати дієвим простором обміну ідей та креативних думок українських кухарів/шефів, власників ресторанів, ресторанних критиків та блоґерів, а головне – гостей. Ми щиро сподіваємося, що наш збірник зможе розширити горизонти «ресторанного життєсвіту», спровокувавши позитивну дискусію щодо майбутнього української гастрономії.»
Євген Мензелевський: «Одним з провідних напрямів роботи будь-якого закладу є, безумовно, кухня та ефективна команда, яка працює під керівництвом шефа, оскільки наразі гості йдуть до ресторану, насамперед «на шефа» та на авторську кухню. Ключова роль та головна відповідальність полягає в створенні якісного автентичного продукту у вигляді страв та в здійсненні продуктивного керівництва командою. Між тим, формування сучасної культури харчування серед українців – це пріоритет. Адже без розуміння людей, а саме споживачів, всі намагання шефів та першопрохідців ресторанного бізнесу є марними. Це складний та довготривалий процес, але лише пройшовши цей шлях, ми зможемо перейти від тих кого ведуть, до тих хто веде. На нашу скромну думку, цей процес потрібно починати із зміни кінцевої точки. Наприклад, перестати відвідувати ресторани, а почати приходити до шефів, кожен з яких, є, в першу чергу, людиною, цікавою та особливою.»
Михайло Парапан: «Ініціюючи створення цього журналу, ми розуміли, що друковані засоби передачі інформації зникають з наших полиць під тиском інтернету. Щодня створюються терабайти різноманітної інформації. Серед такого масиву достатньо складно знайти цікаву та, насамперед, цінну інформацію, адже працює теорія «сміттєвого звалища». Тим не менше, наша сакральна віра в олд-скульні засоби комунікації була підтримана ультрасучасним гастрономічним порталом PostEat.ua, який активно долучився до створення «Гастрономічного Космосу». Ба більше, ми впевнені, що друкований журнал можна тримати на столі або в книжковій шафі, і він завжди буде справжнім автентичним джерелом цікавої інформації. Інтернет, як би пафосно це не звучало, ніколи не зможе повноцінно замінити ту емоцію та передати особливу енергетику, яку ми отримуємо від друкованого видання, тримаючи його в руках.»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi