пошук
пошук
Дар'я Люшнєва, крафтова кав'ярня Winni coffeshop, Чернігів Одним з прикладів регіонального бізнесу є історія Дар'ї Люшнєвої, засновниці крафтової кав'ярні Winni coffeshop у Чернігові. Рішення про відкриття власної справи було прийняте під впливом батька – він завжди любив каву і вважав за перспективну нішу ресторанний бізнес. Будучи ветеринаром за освітою, Дар'я не піддавалася на "агітацію". Але одного дня батько покликав її у квартиру, яку здав в оренду лізинговій компанії, і заявив, що тут буде кав'ярня.
На початку, умовами ведення бізнесу був розподіл обов'язків – Дар'я мала відповідати за операційну діяльність (баристу), а все інше батько брав на себе. Проте через 2-3 місяці підприємниці довелося самостійно вирішувати всі питання щодо управління кав'ярнею, оскільки було шкода завершити цю справу і визнавати «програш» не хотілось. |
Свенцицька Світлана, Ягідна ферма «Mix Berry» Ще одним прикладом ведення бізнесу в регіоні є Свенцицька Світлана, яка керує бізнесом вже більше 20 років – від створення садового центру і розведення декоративних рослин прийшла до реалізації своєї ідеї щодо вирощування ягідних культур на Ягідній фермі «Mix Berry».
|
Ірина Жарківська, «Без Цукру» - виробник солодощів та перекусів у Львові Якщо розглянути управління власною справою в західному регіоні, то тут варто звернути увагу на Жарківську Ірину, яка займається виробництвом корисних перекусів «Без Цукру» - виробник солодощів та перекусів у Львові. Окрім виробництва корисних перекусів із натуральних компонентів на кожен день також займається створенням особливих подарунків для особливих людей. Власну справу Ірина розпочала під час навчання на магістерській програмі в Тернопільській бізнес-школі. Проєкт був частиною навчання, а його реалізація - за бажанням. Проте вже через тиждень було розроблено прототип продукту, мешкаючи у студентському гуртожитку, на позиченому у викладачки дегідраторі (сушці для пастили). Ще більш кумедним було те, що про існування продукту Ірина навіть не знала і не куштувала його – все робила наосліп.
|
Ірина Титарчук, виконавча директорка Українського центру сприяння інвестиціям та торгівлі «Можливостей розвитку в регіонах у бізнесів менше, ніж у великих містах. Але важливе для кожної підприємниці – це бачити ці можливості та відкриті ініціативи, знати свого клієнта та відчувати зміни в його поведінці – і в межах регіонів бізнесу це значно простіше робити. Ми пишаємося тим, що в рамках нашого навчального проєкту Women Biz Camp для жінок-підприємниць близько 60% це учасниці з регіонів, і наш кемп надав їм поштовху для масштабування своєї діяльності за межі власних міст та покращення навиків ведення бізнесу», - зазначає Ірина Титарчук.
|
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.