Стаття 4. Номінації та призи
4.1. Премія формується з наступних номінацій:
4.1.1.
Бар – відкриття року – це бар, відкритий після 1 травня 2018 року до 31 серпня 2019 року.
4.1.2.
Бар в готелі – це бар при готелі, в якому пропонують коктейльну карту, який відкритий для всіх відвідувачів, в якому є контактна барна стійка.
4.1.3.
Бар в ресторані – це бар, який не є окремим закладом, а знаходиться в ресторані, є контактна барна стійка, і в якому пропонують коктейльну карту, при цьому обсяг продажів бару не перевищує 50 % загального обсягу продажів ресторану.
4.1.4.
Винний бар – бар, в якому продаж вина становить більше 60% загальних продажів алкогольних напоїв.
4.1.5.
Коктейльний бар – бар з акцентом на авторські та класичні коктейлі, в якому обсяг продажу коктейлів складає не менше ніж 50% загальних продажів алкогольних напоїв.
4.1.6.
Тематичний бар – це бар, в якому загальна концепція закладу (інтер'єр, музичне оформлення, подача напоїв) створена навколо однієї теми.
4.1.7.
Шотовий бар – це бар, в якому продаж шотів та міцного алкоголю становить більше 50% загальних продажів алкогольних напоїв.
4.1.8.
Бар без вивіски – це бар, який складно знайти, в якому не існує або важко знайти чітку позначку, що вказує на вхід, і в якому існують спеціальні правила для відвідування.
4.1.9.
Бар біля дому (дайв-бар) – це бар з демократичною ціновою політикою, демократичною атмосферою (відсутні фейс/дрес-контроль, тощо), не має регулярної шоу-програми, продаж коктейлів складає не більше 50% загальних продажів алкогольних напоїв, не менше 60% відвідувачів - постійні гості.
4.1.10.
Команда бару – це команда бару, яка злагоджено працює в барі, представники якої беруть також активну участь в житті та розвитку барної спільноти України, просувають свій бар та барну індустрію України.
4.1.11.
Дизайн бару – це бар, в якому оцінюється дизайнерське рішення, атмосфера та декор бару.
4.1.12.
Бармен року в Україні.
4.1.13.
Барледі року в Україні.
4.1.14.
Бар-менеджер року – це головний бармен закладу, який несе відповідальність за розвиток бару, команди бару, коктейльного меню та якості надання послуг.
4.1.15.
Алкогольний бренд року – це бренд, який протягом року був найбільш активним та помітним в барній сфері.
4.1.16.
Барна стійка року – контактна барна стійка, що розташована в закладі-номінанті, за якою гість може спілкуватися з барменом.
4.1.17.
Товари для барменів та барів – будь-яка торговельна марка нехарчового товару, що використовується для забезпечення робочих процесів у барі.
4.2. У кожній номінації визначається три переможці, які набрали найбільшу кількість голосів за кожною групою виборців: барів-номінантів, експертів, брендів.
4.3. Кожен переможець в номінації отримує Головний приз Премії. Номінанти, які посіли друге-десяте місця за кожною групою виборців, отримують пам'ятний знак Премії
4.4. У випадку, якщо в номінації менше п'ятидесяти номінантів, пам'ятний знак Премії отримують чотири номінанти, які посіли друге-п'яте місця.