Фестиваль локальної гастрономії «True&Local №4. Гичка» від «Лавки Традицій» «Сільпо»: як це було? - PostEat

пошук

Фестиваль локальної гастрономії «True&Local №4. Гичка» від «Лавки Традицій» «Сільпо»: як це було?
23-05-2019 0 3681


18 та 19 травня 2019 року у Києві відбулася знакова подія для української гастрономії: у супермаркеті «Сільпо» на вул. Полярній, 20д проходив фестиваль локальної гастрономії від «Лавки Традицій «Сільпо» під назвою «True&Local №4. Гичка». True&Local створювався з метою просування місцевих, екологічних і сезонних продуктів та української гастрономії в цілому. На фестивалі свої продукти презентували 60  локальних виробників з усієї України (нагадаємо: минулого року було представлено 50 виробників). Команда PostEat відвідала захід, і ми готові розповідати про те, як це було і чому слід обов’язково відвідати фестиваль наступного року.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Цього року темою фестивалю стала гичка. «Чому гичка? Бо гичка – це зелень, бадилля, листя, щось таке знайоме, рiдне і близьке до землі. Як і наш фестиваль True&Local у травні. Гичкуймося!» — кажуть організатори фестивалю.

Як і під час проведення трьох попередніх фестивалів, гості супермаркету «Сільпо» прогулювалися територією магазину, купували продукти на ярмарку, спілкувалися з виробниками, дегустували на майстер-класах від шефів та лідерів думок і відпочивали.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Як завжди жоден фестиваль True&Local  не проходить без найхаризматичнішого шефа Марко Черветті, бренд-шефа ресторанних проектів Сільпо. Марко зробив нам екскурсію фестивалем, познайомив з усіма виробниками та розповів про своїх фаворитів. 

«Сьогодні на фестивалі панує справді тепла і дружня атмосфера! Я помітив, з якою цікавістю люди підходять до наших локальних виробників, і вони не просто дегустують продукцію. Їм цікаво дізнатися про продукт, його особливості та цінність, яку він несе. Поки що я не встиг обійти всіх виробників, але вже випив три літри бурякового квасу! Ви маєте скуштувати цей напій! Загалом, я збираюся куштувати усе, бо останнім часом на полицях «Лавки Традицій «Сільпо» з’являється багато цікавих новинок. Наприклад, сидр від Віталія Карвиги (бренд Berryland Cidery) або смачні органічні сири від «Чізарні» та інших локальних виробників. Знаєте, якби я був звичайним покупцем, то, зайшовши сьогодні до супермаркету і побачивши цей ярмарок, я вщипнув би себе, щоб перевірити, чи не сплю я? Я справді в магазині, чи потрапив у якесь райське місце? І, певно, відразу я б пішов до йогуртів, оскільки моєю особливою пристрастю є кисломолочні продукти. Купив би і з’їв одразу ж, прямо на касі, йогурт від Nashé! Ви куштували ці йогурти? Ні? Швидше виправляйте це непорозуміння, вони справді неймовірні! А взагалі, раджу куштувати усе, що представлено сьогодні на фестивалі й щодня у «Лавці Традицій», бо це не просто локальні, а й смачні та корисні продукти!», — розповів PostEat бренд-шеф ресторанних проектів «Сільпо» Марко Черветті.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Тож, чому варто відвідувати фестиваль True&Local?

Фестивальне меню від Марко Черветті 

Спеціально для фестивалю «True&Local №4. Гичка» бренд-шеф ресторанних проектів «Сільпо» підготував особливе меню мультикультурних страв, на створення яких він надихався, взявши за основу тему гички. Серед страв, які варто обов’язково скуштувати у найближчому до вас SilpoResto: піца «Лавки Традицій» з редисом, «Бомбете з Мартіна-Франка» та традиційна грецька страва сувлакі. Запивати радимо буряковим квасом – Марко Черветті не даремно випив аж три літри цього смачного напою! Втім про особливе меню від найхаризматичнішого шефа читайте в нашому наступному матеріалі з усіма деталями.

Майстер-класи від шефів і гастроентузіастів та лекції від спікерів

Також фестиваль варто відвідати, заради спілкування з тими, хто фактично творить українську гастроіндустрію. В рамках фестивалю на шефсько-артизанській сцені виступили 20 шефів та гастроентузіастів. Вони протягом двох днів ділилися з гостями власним досвідом та готували смачні страви з використанням локальних продуктів від виробників, представлених на фестивалі. Як приготувати суп фо у себе вдома? Чим легко і смачно заправити зелений салат з овочами, аби він сподобався навіть дітям? А що таке сидрольник із кльоцками? На ці та багато інших питань тепер знають відповідь гості фестивалю. А деталі про особливий шефський марафон обов’язково читайте в нашому третьому матеріалі. 

Також у рамках фестивалю гості відвідали лекторій Slow Food Ukraine, присвячений темі свідомого споживання. Було проведено 13 лекцій, відбулась презентація книжки про гастрошляхи Бессарабії, слухачам розповідали про правила свідомого споживання. Разом зі спікерами гості куштували українські продукти, ділились враженнями і знаннями.

Спілкування з виробниками без посередників

Однією з ключових цілей усіх фестивалів True&Local є знайомство покупців з виробниками та їхнє безпосереднє спілкування. Саме так виробники можуть отримати фідбек «тут і зараз», одразу ж після того, як потенційний покупець скуштує той чи інший продукт. А споживачі, в свою чергу, можуть запитати про сировину, тонкощі виробництва та особливості продукту у тих, хто його виготовляє.

Команда PostEat також поспілкувалася з виробниками, що були представлені на фестивалі. Ми розпитали їх про враження від True&Local, а також про локальні продукти, які виробники презентували на фестивалі.

Віталій Карвига, бренд Berryland Cidery (український сидр):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Berryland Cidery – це напої, приготовані з натуральних інгредієнтів, адже ми готуємо їх, як для себе. Крім яблучного соку, ягід та фруктів ми більше нічого не додаємо. Для приготування сидру використовуємо традиційний класичний метод вторинної ферментації в пляшці. Таким самим способом роблять усі ігристі вина. Наш продукт пастеризується, і ми не використовуємо хімічні домішки. До речі, скоро ми плануємо запустити лінійку безалкогольних продуктів, тож навіть для тих, хто не вживає алкоголь, ми знайдемо чудовий напій! Від себе додам, що я був би радий, якби в Україні було більше локального алкоголю, а люди їли локальну корисну їжу, адже це все – наше, українське».

Аліна, представниця компанії «Дари Гуцульщини» (гриби, трави та ягоди):

«Сьогодні на цьому дуже важливому для гастрономії України фестивалі ми презентуємо автентичну продукцію з Карпат – сушені й мариновані гриби. Ми самі збираємо та готуємо гриби, дбаємо про їх якість. Також ми займаємося експортом продуктів до Америки, Ізраїлю та Німеччини, і якось так сталося, що наша продукція більш відома за кордоном, ніж в Україні. Тому сьогодні на True&Local – фестивалі, де представлено дуже багато українських виробників, ми також вирішили показати свій бренд. Адже хочеться розвивати українське і експортувати його, а не лише імпортувати до нашої країни. Наше виробництво знаходиться на кордоні з Румунією (підприємство знаходиться в екологічно чистому районі Карпат на Путильщині). Тому у нас свої правила приготування грибів та старовинні рецепти, що відрізняються від інших регіонів. Продукцію ви можете замовити з доставкою у будь-яку точку України, а також купити у супермаркетах «Сільпо»», — прокоментувала пані Аліна. 

Mr.Caramba (соуси із локальних продуктів):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Хоча перший день фестивалю лише почався, тут вже панує вельми дружня атмосфера. Ми розклали нашу продукцію і готові зустрічати гостей. Плануємо також завітати до інших виробників, адже з багатьма знайомі особисто ще з минулого фестивалю True&Local. Взагалі, формат дегустації — найкращий спосіб для нас почути покупця. Ми спілкуємося з покупцями, чуємо їхні прямі й чесні відгуки. Ось, наприклад, сьогодні комусь не сподобалась ціна. І якщо 90 людей із 100 скажуть, що «дорого», то це буде приводом для нас задуматися, що, може, дійсно ціна зависока. Тобто, таким чином ми аналізуємо відгуки покупців і коригуємо свою діяльність. Або ось вам інший приклад – у нас є позиція «Лагідний Чилі», яка з’явилася завдяки відгукам споживачів. Люди казали, що наш соус «Солодкий Чилі» дуже класний, але надто гострий. І таких відгуків було близько 20%. Тому ми зробили такий самий, але менш гострий соус, і зараз він є одним із найпопулярніших в нашій лінійці соусів. Хоча, по суті, це не наша заслуга — просто ми уважно слухали наших споживачів. А ще True&Local – це завжди цікаві знайомства. Буває так, що люди приходять, пробують і просто мовчать. А потім купують твій соус і виявляється, що це дуже незвичайні люди, які працюють в цікавих місцях. Усе це дуже допомагає – якщо не практично, то принаймні морально, бо коли люди куштують і хвалять нас – це приємно, і нам, в принципі, більше нічого й не треба», — відзначили Mr.Caramba.

Юрій, компанія ZELEN (професійне вирощування та доставка мікрогріну):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Я дуже радий сьогодні бути на такому масштабному фестивалі і представляти нашу компанію під назвою ZELEN. Компанія ZELEN займається вирощуванням мікрогріну, проростків льону, люцерни, соняшника, кукурудзи, гороху, цибулі, капусти та редису. Мікрогрін пророщуємо з добірного сертифікованого насіння в новій великій теплиці, побудованій в екологічно чистому Кам’янському районі Черкаської області. Цінність мікрогріну в тому, що це справжній, живий продукт. Рослина після 7-10 днів з моменту посадки, містить величезну кількість вітамінів, мінералів та мікроелементів – усе, що присутнє у великій рослині, міститься і у маленькому росточку. Мікрогрін можна додавати до салатів та інших страв без термічної обробки, заправляти різноманітними соусами. Людей, які обирають свідоме харчування, з кожним днем усе більше, і це нас дуже надихає! Будьте здорові і красиві!», — відмітив Юрій.

Леонід Цимбаліст, Hummus Leoniysky (хумуси):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Ми беремо участь у фестивалі True&Local вперше і ми в передчутті великого свята сьогодні! Я бачу людей, що вже знають, що таке цей фестиваль і, очевидно, прийшли не в перше! В чому особливість мого продукту? Він відрізняється від більшості хумусів, які стоять на полицях магазинів, коротким терміном придатності, адже це справжній живий та якісний продукт. Найкраще хумус смакує, звичайно, з пітою. Раджу також спробувати поєднати хумус з хрумкими овочами – морквою, селерою, огірком чи редисом. Хумус є чудовою заправкою для салатів або спредом для сендвічів. В лінійці хумусів Hummus Leoniysky ви знайдете класичний і буряковий хумус, хумус з в’яленими томатами, з пастою чилі, заатаром, водоростями вакаме та інші. Шукайте нас на полицях «Сільпо», — прокоментував Леонід.

Наталія, бренд Wholeso Me (рослинні сиродавлені олії та клітковина):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Фестиваль – це щось неймовірне! Хочеться висловити подяку організаторам за його існування, адже це можливість для крафтових виробників представити свій продукт людям і дати покупцю його скуштувати. Крафтові виробники роблять свій продукт з величезною любов’ю – обирають усе найкраще, як для власної дитини. Бренд Wholeso Me займається виготовленням рослинних нефільтрованих сиродавлених олій, отриманих методом холодного віджиму, а також клітковини. Ми ретельно відбираємо сировину для наших олій, бо самі їх щодня споживаємо. Наші олії особливі тим, що ми не фільтруємо та не відстоюємо їх, тому в наших оліях є осад, який треба збовтувати перед кожним використанням. Ми не консервуємо олії, у них короткий термін придатності (у кожної олії свій) залежно від властивостей. В лінійці ви знайдете 10 видів олій (лляну, кунжутну, з волоського горіха, кокосову та інші) та 4 види клітковини на будь-який смак! Приходьте в «Сільпо» та спробуйте і ви».

Тарас Парандій, бренд «Димне м’ясо від Тараса»:

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«На фестивалі ми вже не вперше, і дуже раді бути знову тут, зануритись в цю атмосферу! До речі, цього разу ми привезли нову лінійку «Нічне м’ясо», яке можна купити не лише в запакованому вигляді, але й з вітрини у нарізці. Основною перевагою нашого м’яса є його коптіння на дубових дровах без використання хімії. І за рахунок цієї технології смак м’яса кардинально відрізняється. Тобто, якщо вам, наприклад, скажуть «бекон», то ви матимете певні уявлення про бекон. Але все ж варто спробувати наш бекон, адже він за смаком кардинально відрізняється від того продукту, який представлений сьогодні на ринку. До речі, зараз моїм фаворитом у новій лінійці є грудинка в паприці, це м’ясо ви знайдете на вітринах супермаркетів «Сільпо». А ми поки готуємось, чекаємо на людей і готові їх годувати і розказувати про наше «м’яско»».

ТМ «Батончик сили» (батончики на проростках):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Я дуже люблю «Сільпо» саме за цю лояльність та любов до клієнтів. Тому мої очікування щодо фестивалю True&Local виправдались на 100%! Тут сьогодні зібралися такі ж виробники – кожен з них з особливою любов’ю виробляє свій продукт. Я спробував багато чого – ф’ючіпси, соки, натуральний шоколад, грибну юшку, хумус… Все було дуже смачно! Мені подобається якість і рівень фестивалів від «Сільпо». Я ж сьогодні представляю «Батончик сили» — натуральні солодощі на проростках без цукру. Ми поставили перед собою мету – зробити смачний, здоровий та якісний продукт. Тобто, це не просто горіхи з сухофруктами, а й українське насіння. Люди полюють за заморськими суперфудами на кшталт чіа та інших, але у них завжди під рукою наші, локальні, суперфуди – льон, конопля, зелена гречка. Як ми готуємо наші батончики? Все дуже просто! Ми беремо зернятко, пророщуємо, «пробуджуємо» його, і насіння змінює свій склад, розкриває корисні властивості і краще засвоюється. Ми використовуємо натуральні продукти та якісний шоколад, а замість цукру кладемо в батончики сухофрукти (в основному фінік). Тому коли ви їсте такий батончик, він підживлює вас, але не обтяжує шлунок. Перекусивши таким батончиком, ви можете ще 2-3 години можете не думати про голод».

Дмитро Жданов, компанія «Супер-зерна» (пророщене зерно і бобові):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Сьогодні ми вперше представляємо наш продукт на фестивалі, і я дійсно вражений цією драйвовою атмосферою навколо. Побачив багато новинок, крафтових цікавих продуктів, що дійсно можуть зайняти гарну позицію на ринку. Дуже приємно, що ринок розвивається. Що ж до мого продукту, то в нього є історія: в минулому я був професійним спортсменом, і мій тренер казав, що без правильного харчування успіху не досягти. Тому я почав шукати корисні продукти на українському ринку. Заглибився у цю тему, і виникла ідея створити невеличку компанію, що займалася б пророщуванням зерна та бобових, аби люди могли їсти такі продукти постійно і зміцнювати своє здоров’я. Пророщене зерно несе у собі дуже багато користі. Наприклад, пророщена сочевиця містить багато вітаміну С – більше, ніж у лимоні, бузині. У цьому ви зможете переконатися сьогодні під час дегустації. Ми представляємо 6 видів пророщених зерен, серед яких пшениця, сочевиця, маш, гречка, салатний мікс. Використовуючи зерна у якості заправок до ваших страв, ви зможете збагатити ваш раціон вітамінами та мінералами. Зерна можна заправляти чим завгодно – соєвим соусом, йогуртом, медом, змішувати з м’яким сиром – просто дайте волю фантазії».

Ферма «Золотая коза» (молоко та молочна продукція):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Ферма «Золотая коза» знаходиться в Кіровоградській області. У «Сільпо» на Полярній продукти від нашої ферми з’явилися нещодавно, і тепер ми беремо участь у фестивалі True&Local. Ви можете скуштувати всю представлену продукцію на дегустації. Ми привезли й нову лінійку десертів, які також можна буде продегустувати. Вся продукція вироблена із козячого молока без додавання хімічних домішок. Джеми для нової лінійки десертів ми варимо самі. В першу ж чергу я рекомендую скуштувати молоко від нашої ферми. Адже справді натуральне молоко складно знайти в столиці. Якщо ви полюбляєте сири з пліснявою, або смачну бринзу – шукайте всі ці продукти у «Сільпо» вже сьогодні».

Микола Мисник, фермерське садівниче господарство «Золотий Пармен» (натуральні соки):

«Ми беремо участь у фестивалі True&Local не вперше — минулого року були тут, на Полярній, а ще раніше представляли продукцію в «Сільпо» на Дніпровській Набережній. Мені подобається фестиваль, адже це особиста зустріч із покупцем, коли я можу дати вичерпну відповідь про свій продукт, а покупець може спитати в мене, що, до чого, як і чому. Сьогодні на фестивалі ми представляємо органічні соки від фермерського садівничого господарства «Золотий Пармен». Вирощування сировини, а також його переробка та зберігання проходить без додавання мінеральних добрив чи засобів захисту, гербіцидів чи пестицидів. Фактично, це чистий сік, вичавлений з фруктів та ягід. Що дала природа, те ви й бачите у себе в склянці. Адже ми теж є частинкою природи й маємо жити з нею у злагоді. На фестивалі ми представляємо три види соку – яблучний, яблучно-гарбузовий та яблучно-чорносмородиновий, а також сьогодні тестуємо соки на розлив. Якщо ж ви купуєте соки у нашій стандартній трилітровій упаковці, то їх можна зберігати до місяця. Всередині упаковки – вакуумний пакет, і по мірі того, як ви випиваєте сік, об’єм зменшується, але доступ для повітря закритий. Відповідно не виникає окислювальна реакція, і сік може зберігатися довго».

ФГ «Лукачівка ЕКО» (молоко, сири та йогурти з козячого молока):

«Продукція ФГ «Лукачівка ЕКО» — новинка на ринку молочної продукції України в сегменті козиного молока і продуктів з нього. Головна особливість нашої ферми полягає у тому, що кози альпійської та англо-нубійської порід утримуються у природних умовах та вільно пасуться на екологічно чистих пасовищах Богуславського району. Сири ми готуємо без пастеризації, різняться вони періодом визрівання: від молодих сирів (1-3 місяці) до сирів з визріванням 18-24 місяці. Це унікальний продукт на ринку України, адже мало хто може дозволити собі готувати сири без пастеризації. Раджу скуштувати наше молоко легкої пастеризації з різноманітними натуральними складниками. Наприклад, у нас є «Золоте» молоко з куркумою, корицею, імбиром та сиропом агави. Також спробуйте наші натуральні йогурти з сиропами – це улюблений продукт для дітей! Ми поки що не встигли пройтися ярмарком, адже як тільки розклали продукти, одразу почали підходити люди, що зацікавились нашими продуктами. Але мені подобається, що прийшло багато людей, їм цікаво слухати і вони запитують про продукт, а не просто приходять поїсти».

Бренд Mr.Garlic (чорний часник):

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

«Ми вперше представляємо наш продукт на фестивалі, і дуже радіємо, що в Україні є так багато українських виробників, і всі вони — смачні та круті у своїй сфері. Сьогодні до уваги гостей фестивалю – чорний ферментований часник, перший такий продукт на українському ринку. Цей продукт дуже розповсюджений в Азії та Європі й відомий своєю унікальністю та корисними властивостями. Унікальність продукту в тому, що він повністю змінює свої властивості часнику, втрачає гіркоту і різкий запах та стає зовсім іншим на смак, але в той же час є набагато кориснішим за звичайний часник. Чорний часник — це натуральний часник, ферментований при певній температурі і вологості. Для цього він протягом 50 днів перебуває в спеціальних умовах. В цей час і відбувається ферментація, за участю цукрів і амінокислот в його складі. В процесі дозрівання утворюється меланоїдин, який і забезпечує продукту чорний колір. Після ферментації в часнику значно підвищується вміст антиоксидантів і фруктози. За даними досліджень, в чорному часнику кількість антиоксидантів в 2 рази більше, ніж в білому».

Фото: PostEat

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi