пошук
Вікторія Савицька
Автор
пошук
Вікторія Савицька
Автор
Бред Пітт представив лімітовану колекцію рожевого шампанського Fleur de Miraval. Вперше воно було анонсовано у січні, а тепер стало відомо, що дебют на американських ринках відбудеться 15 жовтня.
Бред Пітт пояснює, що шампанське завжди асоціюється зі святом, престижем та розкішшю, а рожеве залишається осторонь. Тому під час виробництва американський продюсер був зосереджений саме на кольорі, щоб створити стійкий бренд рожевого шампанського.
Над ідеальним шампанським працювали п’ять років, а назва пішла від замку Міраваль — сімейного будинку Бреда Пітта та Анджеліни Джолі. Створення потребувало об’єднання французської виноробні Міраваль, якою володіють Джолі та Пітт, віноробень сімей Перріни та Петерси з регіонів Шампані.
Шампанське буде випущено невеликою партією в 20,000 екземплярів. Коштувати одна пляшка буде приблизно 390 доларів. У складі шампанського Бред Пітта — 75% винограду сорту шардоне и 25% — піно-нуар.
Фото: Fleur de Miraval
Читайте також:
Де шукати ігристі вина у Києві?
Падіння продажів шампанського у 2020
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi