пошук
Анастасія Абрамова
Автор
пошук
Анастасія Абрамова
Автор
Гастрорепортер Джонатан Мейз з видання Restaurant Business розповів у своєму твіттері про нову стратегію Starbucks та прохання компанії відтермінувати орендну плату через ситуацію з вірусом. За його словами Starbucks несе великі збитки через нестабільну роботу ділових районів, а тому компанія вирішила переїхати до передмістя, де авто-кафе є більш поширеним форматом купівлі їжі.
Probably I buried the lead in this Starbucks story. They talked some this week about the deals they are getting now with landlords and it’s rather interesting. The company had early in the pandemic asked all of its landlords for rent breaks.https://t.co/s8IzPxVZwg
— Jonathan Maze (@jonathanmaze) September 17, 2020
Раніше Starbucks оголошував про свої наміри закрити 400 локацій у США протягом наступних 12-18 місяців, більшість з яких знаходяться у великих містах. Лише за серпень місяць кількість продажів скоротилась на 11%, що змусило компанію опинитись позаду таких конкурентів, як Макдональдс та Данкін Донатс.
Через пандемію, карантин та закриття офісів, багато людей почали працювати з дому, а тому вихід за покупками або на прогулянки відбуваються усе частіше в передмісті. Також це вплине на звичний формат закладів: компанія планує закцентувати свою увагу на авто-кафе. А тим часом поки шукаються нові вигідні місця, Starbucks попрохав своїх орендодавців про перерву в виплаті коштів.
Фото: твіттер Джонатан Мейз (Jonathan Maze)
Starbucks заборонив співробітникам носити атрибутику Black Lives Matter
Starbucks відкриває кафе в Італії, але залишає закритою флагманську кав’ярню у Мілані
Кінець карантину: Starbucks до кінця березня відкриє 95% закладів у Китаї
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi