пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Міністерство культури України витратило понад 60 млн грн на вебпортал The Gaze. На виготовлення лише 1 випуску англомовного кулінарного шоу Chefs Next Door витрачається 261 тис. гривень бюджетних коштів. Всього на виробництво Chefs Next Door вже витрачено понад 8 млн гривень. Про це йдеться в журналістському розслідуванні Незалежного антикорупційного центру NGL.media.
Вебпортал The Gaze був створений Державним підприємством «Мультимедійна платформа іномовлення України» («МПІУ») за гроші Міністерства культури України.
Загалом The Gaze публікує на сайті і на YouTube сім програм з не зовсім зрозумілою періодичністю. Чотири з них – лялькове шоу «Hidden Angle», суспільно-політичну програму «Talk For More», кулінарне шоу «Chefs Next Door» і гумористичне шоу «European Edge» – виготовляє ТОВ «Маркер Медіа», яке уклало з ДП «Мультимедійна платформа іномовлення» 12 угод на виробництво контенту до кінця року на загальну суму понад 26 млн грн.
Найдорожче коштує кулінарне шоу – 261 тис. грн за випуск, кожен з яких збирає на YouTube в середньому 900 переглядів. При цьому на виробництво «Chefs Next Door» вже витрачено понад 8 млн грн.
Сьогодні офіційний власником ТОВ «Маркер Медіа» є 33-річний Денис Сезін з Бучі. Проте до 2016 року ця компанія належала відомому російському шоумену Олександру Цекало та білорусу Руслану Сорокіну.
Денис Сезін переконаний, що створені ним програми мають великий успіх закордоном, зокрема на телебаченні: «Наскільки мені відомо, там гарні рейтинги цих програм». Однак його слова суперечать офіційній відповіді ДП «МПІУ», у якій стверджується, що всі програми The Gaze доступні виключно в онлайні та взагалі не транслюються на телебаченні.
Найдорожче шоу збирає на YouTube в середньому 900 переглядів, всі програми разом мають менше ніж 2,8 млн переглядів.
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» 2 жовтня відреагувало на матеріал NGL.media, зауваживши, що той містить неточності та помилкові твердження.
Пресслужба стверджує, що ці неточності «завдають підприємству репутаційної шкоди та вводять в оману громадськість, зокрема формують хибне розуміння структури, завдань та механізмів роботи інституту українського державного іномовлення».
Йдеться про те, що твердження про витрачені 60 млн гривень лише за останні 4 місяці безпосередньої діяльності медіа некоректні. Бо робота над створенням платформи триває уже 10 місяців, а у коментарі для видання уточнено, що це сума за 2022 та 2023 роки, яка охоплює як створення, технічне забезпечення та адміністрування платформи, так і створення контенту.
Photo credit: скриншот
Читайте також:
Які компанії стали учасниками Favorite Food&Drinks 2023
NV випустив рейтинг з 30 ресторанів Києва та Львова, які вистояли під час війни
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi