Концепція ресторану - PostEat

пошук

Концепція ресторану
03-10-2017 0 11936


Що ж таке «концепція ресторану»?

Як на мене, це документ — конституція, який повинен стояти в основі створення ресторану. 
На сьогоднішній день в Україні основана кількість закладів ХоРеКи відкриваються без цього життєво необхідного документу. 
Чому такий документ є настільки важливий для початку створення готелю, ресторану, шопінг молів, фуд треків і т.д. 
Напевно, тому що в його основу повинні лягти принципи майбутнього закладу.

Таким чином, в концепції повинні відображатися наступні аспекти: 

  • Місія закладу;
  • Візія закладу;
  • Аналіз площадки;
  • Аналіз конкуренції;
  • Напрямок майбутньої концепції;
  • Вимоги до розробки торгової марки, фірмовий стиль, бренд бук, уніформа персоналу;
  • Цільна група;
  • Дизайн, стиль інтер’єру, меблі;
  • Вимоги до персоналу;
  • Стандарти;
  • Правила внутрішнього розпорядку; 
  • Мотивація персоналу;
  • Меню – напрямок кухні, страв, «фішка» закладу;
  • Карта напоїв – яка напряму має доповнювати меню закладу;
  • Логістика;
  • Робота з постачальниками – аналіз і можливість співпраці з такими в рамках концепції, що будуть робити заклад конкурентним;
  • Організація рекламно-маркетингових заходів; 
  • Штатна структура; 
  • Економічне обґрунтування;
  • Принципи ціноутворення;
  • Очікуваний прибуток;
  • Затрати – бюджетування закладу;
  • Інвестиційна складова; 
  • Технічне завдання для всіх підрозділів;
  • Технологія закладу (кухня, бар, зал, складські приміщення, номери, фрон і бек офіси і т.д.)

Для створення концепції можна скористатися послугами окремих спеціалістів, а можна залучити консалтингову компанію, яка допоможе втілити ваш проект в життя.

Як показує досвід роботи в консалтингу, то ціна такої послуги є достатньо великою, але в тому розумінні треба враховувати той факт, що компетентна компанія не заробляє, а відробляє свій гонорар. Це пов’язано із тим, що компанія чи консультант бере участь в усіх етапах запуску закладу, що дозволяє інвестору не переплачувати за послуги іншим компаніям, а також не переробляти роботу двічі, через те, що десь, на якомусь етапі, чогось не врахували!

З мого досвіду багато компаній по тех. оснащенню, інвентарю, часто густо просто продають неліквід, або те, що їм вигідно, не враховуючи море факторів, а це в свою чергу може коштувати інвестору 30-40% збільшення інвестиційного бюджету закладу.

Ну і напевно варто сказати про третій варіант, це зробити все самотужки але такого я вам радити не можу і не буду!!!

Редакция сайта не несет ответственности за содержание авторского материала. Мнение редакции может отличаться от мнения автора.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi