Новий український бренд алкоголю SPICER переміг у міжнародному конкурсі Favorite Food & Drinks 2024 - PostEat

пошук

Новий український бренд алкоголю SPICER переміг у міжнародному конкурсі Favorite Food & Drinks 2024
18-04-2024 0 3680

ПРОМО

Автор


15-го квітня у Києві на Закритій зустрічі лідерів фуд-ринку відбулася церемонія нагородження дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks 2024. На ньому відзначили чотирма золотими нагородами та однією срібною SPICER

Молодий український бренд міцних напоїв вийшов на ринок лише два місяці тому, в лютому 2024-го, і вже встиг здобути дебютні нагороди міжнародного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks 2024. Ідея бренду – провести революцію на нашому ринку міцних напоїв. Змінити ставлення покупців до українського виробника алкоголю, зрештою, підняти індустрію на новий рівень 

Так, SPICER вийшов на ринок лише кілька місяців тому. Втім за плечима у цієї досвідченої команди 7 років гастрономічних пошуків й експериментів. Від сміливої ідеї створити якісний алкоголь SPICER виріс у власне ліцензійне виробництво з використанням інноваційних технологій, які в Україні ніхто крім них не використовує. 

Одна з них – метод холодної дистиляції. SPICER переганяє свої напої, джини й бренді, вже за температури 26-38°С, а не за звичних 83°С. Це дозволяє створити максимально чистий продукт, але з кращим і насиченішим смаком без зайвих варених нот. 

Другий метод більш знайомий – мацерація або настоювання. Виробництво SPICER одне з небагатьох по-справжньому настоює напої від 14 до 30 днів на натуральних інгредієнтах: свіжих фруктах, ягодах, спеціях, насінні, квітах і травах. 

“Так, а що там за напої у цього SPICER?” – могли б ви замислитися ще кілька абзаців тому. Відповідаємо: вже зараз у лінійці бренду 20 продуктів. Хедлайнери – смородиновий і квітковий джини (так, прямо зі смородини й квітів). 

У них знайдуться також цікаві бренді – яблучний, виноградний, абрикосовий. Є настоянка “Том Ям” і спайсер “Опіум” – маковий лікер, який нагадує кутю в пляшці. Більшість їхніх продуктів є оригінальними й неповторними в усьому світі, адже вони їх винайшли.

“Історія проєкту SPICER обертається довкола гастрономії, – пояснює назву співзасновник бренду Андрій Чмир. – Алкогольні напої повинні бути гастрономічними. Хіба не так? Тобто людина має отримувати смакове задоволення від алкоголю, а не лише ефект сп’яніння. Назва бренду походить від слова “spices”, що перекладається з англійської як “спеції”. Уся гастрономія обертається довкола спецій та продуктів з особливими смаками. Це вигадане слово. Я уявляю SPICER чоловіком, який додає у пляшку спеції, а отримує натомість гастрономічні шедеври. Кожен може стати SPICERом – людиною, яка створить цей вечір, додасть родзинки в потрібну мить”.

 

НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ 

ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ’Я.

 

Текст та фото надані партнером.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.

Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi