Rémy Cointreau запускає ініціативу «Підвішений Коктейль» на підтримку української барної спільноти - PostEat

пошук

Rémy Cointreau запускає ініціативу «Підвішений Коктейль» на підтримку української барної спільноти
14-04-2020 0 3985

Партнери

Автор


Компанія купує авансом 800 коктейлів у 16 барах України, запрошуючи громадськість приєднатися до ініціативи

Компанія Rémy Cointreau та бренди Rémy Martin, Cointreau, Metaxa, The Botanist, Bruichladdich, Saint Rémy роблять свій внесок в підтримку барної спільноти України, запускаючи ініціативу «Підвішений Коктейль». З її допомогою Rémy Cointreau прагне підтримати барменів і барну індустрію в цей непростий час, купивши авансом коктейлі в закладах з довгостроковою історією співпраці.

Що таке Підвішений Коктейль? Це коктейль, куплений компанією Rémy Cointreau «наперед», для підтримки барної спільноти в складний час. В цілому, куплено 800 підвішених коктейлів. Символічний коктейль, пропонований брендом Cointreau — це Маргарита, класика, яка завжди була фаворитом Rémy Cointreau. Куплені коктейлі будуть «підвішені» до того моменту, коли бари знову відкриють свої двері. Після цього кожен бар вирішить, як і кому він хоче подарувати свої підвішені коктейлі.

Таким чином, Rémy Cointreau дякує своїм партнерам і запрошує гостей закладів підтримати їх улюблені бари по всій Україні. Серед барів, які приєднуються до ініціативи, — Parovoz, PinkFreud, BarmаnDiсtat, LoggerHead, 11 Mirrors і інші, всього 16.

Ці заходи підтримки відображають основні цінності групи Rémy Cointreau: Терруар, Люди та Час.

 

Про компанію Rémy Cointreau

У всьому світі є люди, які шукають унікальні враження; люди, для яких широкий спектр терруарів означає різноманітність смаків. Їх високі стандарти пропорційні нашому досвіду і майстерності, які ми передаємо з покоління в покоління. Час, який ці люди присвячують споживанню наших напоїв — це данина поваги всім тим, хто працював над їх створенням. Саме для цих чоловіків і жінок сімейна французька компанія Rémy Cointreau оберігає свої терруари, століттями зберігає винятковість своїх напоїв і прагне розвивати їх у відповідності з духом часу. У портфель групи входять 12 унікальних брендів: коньяки Rémy Martin і Louis XIII, лікер Cointreau, грецький напій METAXA, ром Mount Gay, бренді St-Rémy, джин The Botanist і наша колекція односолодових віскі (Bruichladdich, Port Charlotte і Octomore з шотландського острова Айла , Westland з американського Сіетла і Domaine des Hautes Glaces з Французьких Альп). У Rémy Cointreau є єдина амбіція: стати світовим лідером в сегменті виняткових напоїв.

 www.cointreau.com

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст авторського матеріалу. Думка редакції може відрізнятися від думки автора. Фото: Boffo Gallery Bar.
 
 
 



Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi