пошук
Партнери
Автор
пошук
Партнери
Автор
«Реве та стогне ресторатор» — це перший ресторанний подкаст від Poster, української системи обліку для закладів, про тренди, факапи, успіхи, цифри бізнесу та маркетинг.
У дев’ятому випуску другого сезону гостею подкасту стала Альона Бебко-Мінаєва, співвласниця мережі ресторанів ROSE FAMILY, а саме: SpicyNoSpicy, Odesa, Бути Sofie та «Юкі Чапукі». Ведучі Лейла Туваклієва та Сашко Боїм поговорили з Альоною про їжу, маркетинг, команду, цифри бізнесу. А редакція «Реве та стогне ресторатор» підготувала для PostEat конспект з найцікавішими тезами з випуску.
Нотатка: ROSE FAMILY — це родина ресторанів, сімейний бізнес, якому вже більше ніж 40 років. Його розпочала бабуся Альони й саме на її честь названий бренд, який обʼєднує всі проєкти. Зараз Альона продовжує її справу та керує усіма закладами разом зі своєю мамою Наталею та тіткою.
Різниця між закладами ROSE FAMILY
Odesa — заклад з якого все почалося ще у 80-х роках. У поточному форматі він працює вже 10 років. Зокрема, це рибний ресторан із двома преміями «Сіль». Odesa найстарший і найбільш стриманий проєкт. Там доросла аудиторія — 45+. Водночас багато гостей зростали разом із рестораном: у нас багато історій про те, як пари приходили до нас на перше побачення, коли заклад тільки відкрився, а тепер приходять зі своїми дітьми або запрошують своїх батьків.
SpicyNoSpicy — це пан-азіатський ресторан також із премією «Сіль». У нього інша аудиторія — спочатку були переважно жінки 30-40 років. Зараз аудиторія трохи збалансувалась, але жінки все одно переважають. Гості приходять у SpicyNoSpicy за яскравими смаками та за балансом.
Бути Sofie — наймолодший проєкт, який будували під час повномасштабного вторгнення. Аудиторія дуже різна, бо він з одного боку відомий своєю гарною терасою, а з іншого — знаходиться у самому центрі, у Софії Київській. Переважно гості люблять Бути Sofie за класичні та європейські смаки, естетику та атмосферу.
«Юкі Чапукі» — це маленький стрітфуд із пітами, який народився під час COVID-10. Після 24 лютого ми його так і не відкрили. Одна з причин — висока собівартість (40%). Поки що він на паузі, проте точно відкриємо, можливо в трохи іншому форматі.
Переглянути цей допис в Instagram
Концепція, ідея, маркетинг
Вигадуючи концепцію майбутнього закладу — ми відштовхуємося від того, щоб нам усім вона сподобалася. Підхід, коли є бізнес-проєкт, але ми самі не його ЦА — не наш, бо для нас це не просто бізнес.
Хочеться сказати, що у нас для кожного ресторану є чітко прописана маркетингова стратегія і ми її дотримуємося, але це не так. Ми, звичайно, маємо вектор розвитку, вже відпрацьовані інструменти, комунікаційні особливості. Але водночас все одно дивимось на гостя, знайомимося з ним і тоді вже розуміємо, що можна ще для нього зробити.
Весь маркетинг у нас закриває невелика команда з п’ятьох людей.
Ми постійно щось пробуємо та експериментуємо. Наприклад, Odesa була рестораном з вау-подачами, шефським рестораном, закладом з локальною українською кухнею, але в результаті стала рибним рестораном.
Переглянути цей допис в Instagram
Робота з командою
Всього в ROSE FAMILY зараз працює більш ніж 100 людей.
Коли я прийшла в компанію — мені стало важливо розвивати команду, тому я залучала (і продовжую залучати) тренерів у наші заклади. Спочатку завжди дивлюсь, які зараз слабкі сторони, який зараз настрій, адже щось набуває важливість, а щось її втрачає. Наприклад, раніше ми часто робили яскраві корпоративи, а зараз менше проводимо їх, тому що немає такого настрою. Зараз більш індивідуальний підхід застосовуємо: якщо хтось любить масаж — даруємо сертифікат, якщо працівник потребує додаткові вихідні — плануємо разом відпустку. Ми багато приділяємо часу команді й тому люди залишаються з нами надовго.
25% — зарплатний фонд по усім проєктам.
Як Альона управляє одночасно великими та маленькими проєктами
Так само як і всі ми 🙂 Просто займаюсь всіма процесами: щось встигаю, а щось не встигаю. Ще до роботи в ROSE FAMILY я відкрила свою маленьку кав’ярню. І зараз розумію — масштаби проєктів дуже різні, але відповідальність й фокус на однакових речах. Просто в ресторанах більше людей, меню, фінансових показників, а в тому ж «Юкі Чапукі» — менше. Але уваги потрібно стільки ж. Зараз, наприклад, у мене немає ресурсу на всі проєкти, тому «Юкі Чапукі» поки чекає свій час.
Поради
Аналізувати, але все одно чути серце і робити що дійсно подобається. Бо лише те, що справді любиш, приносить кращі результати.
Система обліку — супер важлива. Нею мають вміти користуватися всі в компанії, хто залучений до цифр (фінансовий директор, менеджер, власник). Наприклад, одне з наших досягнень — ми виплатили всі зарплати, коли почалася війна, тому що це було найважливіше. І в цьому також допоміг облік і планування.
Також Роза мене вчила: важливо бути залученим до всіх процесів. Сама вона завжди спускалась на кухню, куштувала фаршированого коропа, борщ, інші страви, бо це важливо. Потім вона підіймалася в кабінет і вела свій облік, тоді ще від руки, адже таких зручних систем, як зараз, не існувало.
І останнє — працюйте з командою, знаходьте своїх людей, опирайтесь на людські якості та суміжні цінності, працюйте з тими, кого поважаєте й придивляйтесь до своїх людей.
Текст та фото надані партнером.
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст партнерського матеріалу.
Думка редакції може відрізнятися від думки партнера.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi