пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Авторка книги “Вино без правил”, винна експертка, лекторка WSET, авторка блогу “Сомельє в зелених штанях” Анна-Євгенія Янченко розповіла у Facebook, які українські вина отримали медалі на виставці в Парижі у 1900 році.
Перелік виробників з території сучасної України, які отримали важливі відзнаки на виставці у 1900 році:
Трубецький Петро Миколайович — князь і дуже багата людина, що переймалась саме аграрним сектором. За словами Янченко, можливо, він є першим спадковим виноробом в українській історії — його дід, також Петро Трубецький, та дядько розвивали виноробство на початку цього століття на Поділлі.
Він заклав виноградники та побудував виноробню у 1889-1898 роках у Херсонській губернії, окрім виробництва гарного вина, яке високо відзначалось на конкурсах.
Важливу роль він грав у тогочасній полеміці стосовно якості вин, його слово було вагомим.
У 1889 р. відомим на півдні підприємцем П.Ф. Родоканакі було засновано товариство виноробства, яке в 1893 році збудувало завод по виробництву шампанського «Ексцельсіор».
За словами винної експертки, їх амбіції сягали небокраю. Вони виготовляли вина разом з запрошеними з регіону Шампань французами та широко рекламували своє вино в тогочасній пресі. На жаль, на рубежі століть фірма збанкрутувала, а в першій половині XX століття все було зруйновано.
Жевержевеєв Сергій Миколайович був талановитим купцем, сином не менш успішного купця. Фірма «Жевержеєв і син» мала три винних погреби — вони продавали вина, а також виготовляли вина з виноградників в Ізюмі, Чугуєві та з Криму. В них навіть був завод виготовлення ігристих вин.
За словами, Анни-Євгенії Янченко, найголовніше це те, що всі ці нагороди не важливі. Нагороди 1900 року не мають ніякого відношення до сучасного вина, бо немає послідовного удосконалення технологій та якості однієї виноробні, або однієї родини виноробів/виноградарів. Також не було з 1900 року по сьогодні сталого розвитку одного якогось регіону.
“Оцей міф про «Найкраще в світі вино, визнане самими французами» це дуже радянська історія. Про манію величі, унікальність та про те, що «ми перші та кращі. тому класно бути нами”, – додає винна експертка.
Photo credits: Facebook Anna Eugenia Yanchenko
Читайте також:
Heinz присвятив рекламу продавцям сендвічів на футбольних стадіонах
Converse випустив колекцію взуття по фільму «Вонка»
Ресторан «Щекавиця» з 18-ї спроби вдалося продати за понад 16 млн грн
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi