Анна Завертайло поміркувала, що робити з відвідувачами з ноутбуками - PostEat

пошук

Анна Завертайло поміркувала, що робити з відвідувачами з ноутбуками
09-11-2022 0 6495


Співвласниця київської мережі кафе-кондитерських Honey та пекарні «Завертайло» Анна Завертайло поміркувала, чи можуть ресторатори впливати на людей, які з чашкою кави цілий день сидять у закладах за ноутбуком, та не дають іншим поїсти. 

«Допис розпачу з гостинно-етичних міркувань

«Аня благаю, зробіть щось!» — майже зі сльозами на очах до мене вчора звернулась керуюча.

«Давайте поставимо табличку “NO LAPTOP” хоча б на половину столів в Завертайло. 

Бо, Аня, гості повністю перенесли свої робочі місця до закладу, можуть реально цілий день займати стіл, не розуміючи, що ми втрачаємо інших гостей, які хочуть просто поїсти.»

«Вік, як ти собі уявляєш, ми не можемо обмежувати гостей. Не можемо встановлювати правила на дозвілля в зак…», — я починаю відповідати та зупинятись на півдорозі.

Як це не можемо. Мабуть, в ситуації, коли бізнес починає страждати від несвідомого відношення, можемо?», — пише Анна у Facebook.

За її словами, ця історія з чашкою кави та роботою за ноутом впродовж цілого дня завжди дратувала рестораторів. Але власники закладів прогиналися під гостя, під його потреби, адже він їх обрав і до них прийшов.

“Але як бути в ситуації, коли перетинається межа? Коли інтереси однієї людини починають впливати на інтереси інших? Зробити зауваження? Ходити і дивитись з докорами? Просто ігнорувати, даруючи людині відчуття безмежного впливу на ситуацію?

Напевно ні. Треба якось виховувати правилами.

І хоча я так їх ненавиджу (бо вони обмежують творче мислення), але все-таки правила можуть скерувати  екологічним способом споживання будь-чого. І сервіс не виключення”, — розповідає співвласниця київської мережі кафе-кондитерських Honey та пекарні «Завертайло».

Адже бізнес рестораторів — це сервіс. Його існування напряму залежить від абсолютно звичайних операційних законів. Чим більше людей прийняли у закладі та нагодували, тим більше заробили. Ніякої магії. Саме ресторатори мають уважно спостерігати за перебуванням гостя в у закладі, щоб обом сторонам було добре йому. 

“Ну, а що робити, якщо в  людині всередині немає звичайного відчуття міри?

Або не прошите золоте правило він-він?

Напевно треба впроваджувати ідею про те, що окрім нас самих існують ще люди, бізнеси, обставини і потреби. Не наші. Інших. І це важливо помічати та поважати”, — підсумовує Анна.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi