Легендарний столичний бар «БарменДиктат» повідомив у Facebook про старт коктейльного конкурсу для бартендерів «MAKE IT SUSTAINABLY» від бренду Koskenkorva. Переможець конкурсу матиме право обрати благодійний фонд, в який компанія Koskenkorva зробить грошовий внесок у розмірі 500 тисяч гривень.
«Для бренду Sustainability (екологічна стабільність) – це окрема філософія, бо як відомо рівень переробки на виробництві горілки Koskenkorva сягає 99,9%. І так, роботи над усуненням 0,01% ведуться. Саме концепцію Sustainability ми і прагнемо розкрити на цьому конкурсі», – розповідають у закладі.
Основна концепція конкурсу, відноситься до принципу усталеності, який спрямований на збереження природних ресурсів і зниження негативного впливу на навколишнє середовище. Це означає використання ресурсів таким чином, щоб вони були доступні для майбутніх поколінь.
В коктейлях Sustainability можна впроваджувати наступними способами:
- Використання місцевих інгредієнтів. Використовуйте інгредієнти, які вирощуються або виробляються локально, щоб зменшити викиди вуглецю через транспортування.
- Використання органічних інгредієнтів. Вибирайте органічні продукти, які вирощуються без застосування шкідливих хімікатів, щоб знизити негативний вплив на довкілля.
- Використання столових приладів та посуду з вторинних матеріалів. Використовуйте біорозкладні або перероблені прибори і посуд, щоб зменшити відходи.
- Мінімізація відходів. Плануйте свій процес приготування коктейлів так, щоб уникнути надмірного викидання продуктів або не потребуючи зайвого упаковування.
Етапи конкурсу:
- Прийом заявок на участь до 26 січня 2024 року 23:59.
- 29 січня 2024 року оголошення 10 фіналістів.
- 5 лютого 2024 року фінал конкурсу у Києві, де 10 фіналістів будуть змагатися за призові місця.
Вимоги до коктейлю:
- Створіть найкращий авторський коктейль. Який містить мінімум 45 мл будь-якої горілки або лікеру ТМ KOSKENKORVA (основний інгредієнт), доступної у вільному продажу на території України, та мінімум один локальний «homemade» інгредієнт.
- Sustainability (екологічна стабільність). Обов’язкова умова для участі в конкурсі.
- Рецептура має бути оригінальною, не допускається плагіат.
- Коктейль має містити не більше 7 інгредієнтів. Якщо «garnish» торкається коктейлю, він також рахується як інгредієнт. «Side garnish» та «food pairing» вітаються. Використовувати метричну систему: мілілітри.
Реєстрація:
- Заповніть форму-заявку на участь за посиланням.
- Розмістить пост (фото або відео) на своїй сторінці або сторінці закладу, в якому ви працюєте, у соціальних мережах (Facebook або Instagram). Пост має бути відкритим для всіх протягом усього часу конкурсу. Обов’язково додайте хештег #koskenkorvaukraine #makeitsustainably
- Пост повинен містити: фото коктейлю з пляшкою Koskenkorva; назву коктейлю; історію; рецепт; хештеги #koskenkorvaukraine #makeitsustainably.
- Допускається використання всіх технік приготування. У разі проходження відбіркового туру, в день фіналу, конкурсант має взяти з собою всі необхідні інструменти для приготування свого коктейлю. (Місце проведення фіналу може запропонувати тільки кавомашину, інші деталі можна дізнатись у організаторів конкурсу).
Критерії оцінювання
Відбірковий тур:
- зовнішній вигляд (максимально 25 балів)
- ідея (максимально 25 балів)
- оригінальність (максимально 25 балів)
- sustainability (максимально 25 балів)
Максимальна оцінка 100 балів.
Фінал:
- концепція (максимально 10 балів)
- винахідливість (максимально 10 балів)
- смак (максимально 10 балів)
- аромат (максимально 5 балів)
- зовнішній вигляд (максимально 5 балів)
- оцінка за виступ (максимально 10 балів)
Максимальна оцінка 50 балів.
Штрафні бали будуть нараховуватись тільки за перевищення ліміту по часу виступу: за кожну додаткову хвилину буде зніматися мінус 5 балів (час на приготування: 10 хвилин для 4-х коктейлів).
Призи:
- головний приз – 30 000 грн
- приз за друге місце – 20 000 грн
- приз за третє місце – 10 000 грн
- 4-10 місце – подарунки від Koskenkorva.
Благодійний внесок від бренду Koskenkorva 500 тисяч грн. Переможець зможе обрати фонд (з переліку наданому організаторам), в який буде передано благодійний внесок.
Загальні правила:
- Коктейль може бути приготований у келиху будь-якої форми без нанесених логотипів (крім логотипа виробника торгової марки посуду). Допускається посуд з логотипом Koskenkorva.
- Під час фіналу буде проходити фото- і відеозйомка, всі права на використання фотографій і відео належать організаторам конкурсу.
- У назві коктейлю не допускається груба, шокуюча, сексуальна і расистська лексика.
- У рецептурі коктейлів не повинні бути прописані назви інших алкогольних брендів.
- Учасники, що використовують грубу або ненормативну лексику, підлягають дискваліфікації.
- Організатори конкурсу залишають за собою право приймати остаточне рішення з усіх питань, що стосуються суддівства конкурсу.
- Організатори конкурсу призначають суддів і залишають за собою право змінювати або призначати нових суддів перед або під час конкурсу.
- Судді повинні бути неупередженими, справедливими і не мати особистих інтересів, пов’язаних з конкурсом або учасниками. Вони повинні індивідуально судити кожного учасника.
- Учасники повинні поводити себе толерантно і культурно щодо суддів та інших учасників.
Photo credits: Facebook БарменДиктат; скриншот
Читайте також:
Команда винного критика Джеймса Саклінга високо оцінила вино SHABO
Юрій Ковриженко розповів, як намагається зрозуміти місцеві продукти
Анна-Євгенія Янченко розповіла, які українські вина отримали медалі в Парижі у 1900 році
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi