Бургундія в Божоле: Філіп Паскаль робить ставку на Juliénas - PostEat

пошук

Бургундія в Божоле: Філіп Паскаль робить ставку на Juliénas
10-08-2023 0 838


Колишній керівник LVMH і винороб із Бургундії Філіп Паскаль відкриває новий амбітний проєкт з недооціненими виноградниками в Божоле. Про це повідомляє Wine Spectator.

Філіп Паскаль не хотів провести свою пенсію, просто випиваючи чудове бургундське вино – він хотів його зробити. Після десятиліть роботи на посаді виконавчого директора в гіганті предметів розкоші LVMH, працюючи генеральним директором у Moët Hennessy Group, потім очолював підрозділ годинників і був радником генерального директора LVMH Бернара Арно, Паскаль придбав у 2004 році Cellier aux Moines — занедбаний старовинний монастир із виноградниками. Через вісім років він залишив корпоративне життя позаду, щоб зосередитися на ньому повний робочий день. Розташування будівлі в Гіврі для Паскаля пахло можливістю.

«Теруар був на одному рівні з сусідами, просто він був не настільки відомий», — сказав він.

У нього таке ж уявлення про Juliénas, одного з десяти визнаних виноградників в Божоле — і одного з найбільш недооцінених. Два роки тому він разом із виноробом О-Мойн Гійомом Марко придбав Мон-Бессай, занедбаний маєток із виноградниками, розташованим на вершині пагорба з приголомшливими краєвидами.

«Я переконаний у потенціалі Juliénas — це найпівнічніший і найбільш «бургундський» сорт Божоле, по суті, продовження південної Бургундії», — сказав Паскаль. З панорамного краєвиду на вершині пагорба Мон-Бессе можна побачити виноградники регіону Маконе в Бургундії.

Вони не перші бургундські виробники, які інвестують на південь у Божоле. В останні десятиліття власники Bouchard Père & Fils придбали Château de Poncié, Луї Жадо придбав Château des Jacques, а Луї Латур придбав Vins Henry Fessy. Можливість придбати недорогу землю поблизу будинку є переконливою. Зовнішні інвестиції допомогли перетворити Божоле на осередок інновацій, і якість вина зросла. 

Але Паскаль і Марко є піонерами у своєму винограднику.

«Juliénas більше не враховується в порівнянні з Morgon або Moulin-à-Vent. В інших клубах є купа хлопців, які працюють дуже серйозно, але в Juliénas немає серйозних гравців», – сказав Паскаль. «Це те, що ви б назвали сплячою красунею». 

«Стільки молодих людей змінюють правила гри в Божоле», — сказав він. «Тут більше органічного виноградарства, ніж у Бургундії, з виноградниками, які справді реагують на зміни клімату. У 19 столітті Juliénas [вина] продавалися за таку саму ціну, як і найкраща Бургундія, але весь регіон змінився після Другої світової війни та популярності недорогих сортів вина. Божоле Нуво».

Застосовуючи ту ж філософію, що й у Celliers aux Moines, Марко та Паскаль перевели покинуті виноградники на органічне землеробство та розпочали амбітну та трудомістку програму пересадки занедбаних виноградників Gamay. Вони почнуть із підходу до виноробства «ділянка за ділянкою», щоб зрозуміти різноманіття теруару на їхніх 17 акрах виноградників. «Мені знадобилося 15 років, щоб по-справжньому зрозуміти теруар Гіврі — це була крута крива навчання», — сказав Паскаль. 

Їхній перший урожай у 2021 році був складним — згубні весняні заморозки, потім вологе дощове літо, і врожайність була дуже низькою. «У нас не було підвалу, тому ми виготовляли вино в маленькому гаражі», — сказав Паскаль. Вони не хотіли привозити виноград на свій завод у Гіврі, попри його близькість, оскільки твердо переконані, що вино має виготовлятися там, звідки воно походить. Новий підвал на вершині гори Мон-Бессе завершено.

Шанувальники Celliers aux Moines знайдуть подібну нотку чистоти та елегантності в кюве Mont Bessay, результат бургундського підходу Марко: ретельне сортування, додавання стебел, м’яка екстракція для отримання шовковистих танінів, відсутність ноток дуба. Що відрізняє ці вина від багатьох найкращих крю божоле, так це довша витримка в бочці — близько двох років. «Ми вважаємо, що це дає нам м’які таніни, а також покращує структуру вина. Можливо, ми втрачаємо трохи фруктів, але ми отримуємо довговічність і структуру завдяки довшій витримці в бочці».

Що стосується етикетки, на якій зображений кролик у боксерських рукавичках, вона також натхненна теруаром. «Кожного разу, коли ми проходили територію, ми бачили зайців, які стояли на задніх лапах і били один одного — це те, що вони роблять у шлюбний сезон».

Фото: Wine Spectator

Читайте також: 

Як провансальське рожеве вино стало першокласним літнім напоєм

Головний конкурент ресторану Noma отримав офіційну табличку Michelin

Українці знизили бали на конкурсі бартендерів через відкрите волосся та прикраси

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi