пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Бренд ароматизованих ромів Captain Morgan заручається допомогою зірки соціальних мереж Ніколаса Фрейзера, щоб оскаржити загальну реакцію, коли люди вибирають безалкогольний напій. Про це повідомляє Marketing Beat.
20-секундне відео, яке створене компанією Anomaly, має на меті кинути виклик негативному суспільному тиску, коли люди вибирають безалкогольний напій, а їх запитують «Чому ти не п’єш?».
Кампанія з Ніком Фрейзером у головній ролі черпає натхнення з відео «Why You Always Lying», яке стало вірусним у 2015 році.
«Під час запуску першої безалкогольної пропозиції Captain Morgan ми хотіли зробити щось веселе, щоб спонукати людей зупинитися й подумати, перш ніж запитувати: «Чому ти не п’єш?». Ми сподіваємося, що ця реклама змусить людей посміхнутися і задуматися в однаковій мірі. Ми хочемо використати силу нашого маркетингу, щоб зробити відповідальне вживання алкоголю соціальною та культурною нормою, а партнерство з інтернет-сенсацією Ніком Фрейзером, який випромінює креативність, гумор і пікантність, допомогло донести важливе повідомлення в унікальний і веселий спосіб», – сказав глобальний бренд-директор Captain Morgan Саморі Гамбра.
Кампанія, що демонструється на телебаченні та у диджитал форматі і вироблена продакшн-компанією Outsider, є першою рекламою нового безалкогольного варіанту Captain Morgan.
Photo credit: скриншот
Читайте також:
Американські вчені відкрили новий шостий смак їжі
Десять останніх квитків на «RestoPraktiki» розіграють на благодійному аукціоні
На Київщині викрили підпільне виробництво алкоголю
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi