пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
На початку вересня з’явилась інформація, що «Сім’я ресторанів Дмитра Борисова» готує гастропроєкт в одній з мереж АЗС. Редакція PostEat запитала ресторатора — чим його зацікавила нова ніша і які перспективи він у ній бачить. Публікуємо відповідь на наш запит.
Я впевнений, що їжа — це «новий чорний». Можливість давати людям відмінну готову їжу і якусь додаткову емоційну складову стане однією з важливих конкурентних переваг і для ТРЦ, і для кінотеатрів, і для АЗС. Фуд-холи й фудмаркети є якорями, які утворюють трафік.
Зараз АЗС асоціюються з їжею у двох категоріях: хот-дог та кава. Але мало хто заїжджає на якусь конкретну АЗС саме тому, що там готують найсмачніший хот-дог. Якщо такі випадки і є, то вони поодинокі.
Я впевнений, що це можна змінити.
Принаймні, це мені підказують 10 років досвіду HoReCa та наявність низки smart casual форматів. Нагадаю, що smart casual формати визначаються не тільки доступними цінами та середнім чеком орієнтовно у ₴100. Їх об’єднує ряд важливих моментів, які й дозволили їм виокремитись у нову категорію на ринку.
По-перше, це делікатесні якісні продукти. Устриці, тунець, аргентинські креветки… Якщо курятина для шаурми, то це курятина halal без антибіотиків, яку готують під замовлення за нашими стандартами. Якщо це вершковий бріош для бургерів, то це бріош, виготовлений за нашою технологією спеціально для нас.
По-друге, швидкість. Будь-яке замовлення готуються з-під ножа та віддається за 120-300 секунд. Це важливий момент. І одна з головних відмінностей від їжі у фаст-фуді чи на заправках. Там найчастіше продають завчасно приготовані салати, десерти, сендвічі, виставлені у холодильних вітринах. У нашому випадку все готується при гостеві та швидко віддається.
Ще один фактор, який практично зажди залишається поза увагою — технологічність. Ми вміємо брати по максимуму з кожного квадратного метра на кухні. Маємо технологічні рішення з якими можемо реалізувати 2-3 ресторанних концепти й готувати страви для 500-1000-1500 гостей на тій площі, на якій зазвичай готують три страви для 50 гостей.
За два роки для сегмента smart casual ми розробили та адаптували різні гастрономічні концепції. Тепер це не тільки риба та морепродукти у Mushlya чи біляш, пончик, шаурма у БПШ, але, наприклад, качка по-пекінськи й том ям в Oxota na Ovets або плов, чебуреки та шашлики у «Шашлики, вино та друзі».
Комбінуючи різні концепції у форматі фуд-холу ми можемо відповідати всім очікуванням гостям від їжі. Фактично «обіцянка», яку ми можемо дати гостю звучить так: «Якщо у тебе є ₴100 та п’ять хвилин, ти зможеш пообідати з 1-2 стравами й напоєм. За ₴500 можна влаштувати бенкет».
Ми протестували цей формат у Gastrofamily Market на Бессарабській площі й гіпотеза підтвердилась: це те, чого чекали люди. Зараз приймаємо 2500 гостей на день, але плануємо подвоїти цю цифру.
Зрозуміли, що фуд-холи можна використовувати, як готове рішення для АЗС та ТРЦ.
Гостю ми даємо цінність на рівні продукту, різноманіття, швидкості, сервісу, атмосфери. Партнеру допомагаємо шляхом створення цієї цінності виділитись серед конкурентів й дати зрозумілий мотив, чому приїжджати на заправку та для шопінгом треба саме сюди при рівних інших факторах. У світі вже давно їжа (фуд-холи та гастромаркети) створють трафік.
Зараз ми готуємо декілька подібних флагманських проєктів. Після заміру результатів у них й деталізації бізнес-моделі будемо готові тиражувати їх країною.
Фото: Facebook / Gastrofamily Food Market / Dmytro Borysov
Читайте також:
Дмитро Борисов пояснив, чому не працює з доставками Glovo та Uber Eats
5 ідей для стратегії ресторанного бізнесу в умовах кризи від Дмитра Борисова
Дмитро Борисов на каналі Big Money: «8 років я принципово не роблю те, що робить ринок»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi