Держпродспоживслужба виявила численні порушення у ресторані «Papa di Pasta». У закладі вже відреагували на ситуацію - PostEat

пошук

Держпродспоживслужба виявила численні порушення у ресторані «Papa di Pasta». У закладі вже відреагували на ситуацію
31-03-2023 0 972


Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві під час позапланового інспектування ресторану «Papa di Pasta» на вул. Саперне Поле, 5, виявило у закладі численні порушення. Про це Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві повідомляє у Facebook. У «Papa di Pasta» заявили, що результати Держпродспоживслужби — це наклеп, а скарга гостя сфальсифікована. 

Держпродспоживслужба здійснила позаплановий захід державного контролю (інспектування), на підставі звернення громадянина, щодо порушень вимог законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів у закладі громадського харчування «Papa di Pasta». Під час інспектування були відібрані зразки харчових продуктів для проведення експертизи.

За результатами інспектування виявлені численні порушення, що створюють загрозу життю та/або здоров’ю людини, а саме:
  • оператор ринку використовує харчові продукти зокрема, креветки, лосось у виробництві інших харчових продуктів, отриманих з потужностей, щодо яких відсутня інформація щодо їх державної реєстрації або отримання експлуатаційного дозволу;
  • потужність спланована, сконструйована та розміщена так, що не забезпечується її належне утримання, чищення та/або дезінфекція, запобігання або мінімізація будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів із боротьби зі шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів (харчові продукти на потужності до місць їх зберігання надходять повз відкритий стелаж для зберігання чистого кухонного посуду;
  • відсутній набір приміщень або відокремлені ділянки для обробки овочів, м’ясної та рибної сировини, яєць;
  • відсутні технологічні мийні ванни для обробки овочів, м’ясної та рибної сировини (обробка їх здійснюється в одній мийній ванні);
  • обробка сировини та готової продукції проводиться на загальних виробничих столах;
  • у кімнаті для персоналу відсутні умови для окремого зберігання верхнього та власного одягу від робочого та спеціального одягу);
  • не надано підтвердження, що система вентиляції сконструйована так, що механічний потік повітря із забрудненої зони не потрапляє до чистої зони (в мийній столового посуду установка фільтрів вентиляції не зашита в короб);
  • стеля та верхні кріплення побудовано так, що не запобігають накопиченню бруду, утворенню небажаної плісняви і відпаданню часток конструкції, зменшенню конденсату (у зоні поводження з харчовими продуктами частково поверхня стелі із місцями відпадіння часток шарів штукатурки);
  • не надано підтвердження, що обладнання калібровано відповідно до законодавства;
  • харчові відходи розміщуються у не закритих контейнерах (відсутні кришки), сконструйованих так, що не забезпечують максимальний рівень захисту;
  • оператором ринку не дотримуються відповідні положення законодавства щодо зберігання і утилізації (знищення) харчових та інших відходів та не має договорів щодо їх утилізації (знищення);
  • не надано підтвердження що вода, яка використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам, установленим до води питної;
  • на потужність допускається персонал, який не пройшов у цього оператора ринку навчання з питань гігієни персоналу, що підтверджено відповідними записами оператора ринку;
  • персонал потужностей не проходить періодичне навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів у цього оператора ринку;
  • харчові продукти не захищено від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу (відповідно до інформації, наданої оператором ринку щодо технологічного процесу посолу лосося охолодженого – останній здійснюється в приміщенні кухні, де здійснюються обробка, миття та зачищення сировини тваринного та рослинного походження, миття та обробки сирих яєць, приготування м’ясних рибних напівфабрикатів та морепродуктів при невстановлених технологічних режимах (концентрація солі, час та температура посолу тощо);
  • в одній холодильній камері здійснюється зберігання сировини тваринного та рослинного походження, необроблених сирих яєць, м’ясних, рибних напівфабрикатів та готової продукції;
  • не надано підтвердження проведення результативної боротьби зі шкідниками та гризунами (відсутні засоби профілактики та боротьби зі шкідниками (пастки) по зовнішньому периметру, який вказаний в документах по проведенню боротьби зі шкідниками);
  • розморожування харчових продуктів здійснюється у такий спосіб, що не мінімізує ризик розмноження патогенних мікроорганізмів або формування токсинів у харчових продуктах (процес дефростації відбувається у мийній ванні в зоні приготування холодних страв).
«За результатами поведеного інспектування, прийнято рішення про тимчасове припинення виробництва та обігу харчових продуктів у закладі громадського харчування «PAPA DI PASTA» за адресою: м. Київ, вул. Саперне Поле, 5 (приміщення 215).
Суб’єкт господарювання буде притягнутий до відповідальності за порушення законодавства про харчові продукти відповідно до ст. 65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», — йдеться у повідомленні. 
 
Редакція PostEat звернулась з інформаційним запитом у ресторан «Papa di Pasta», щоб отримати відповідь від закладу. 

«Я, як власник закладу, який знаходиться в шоковому стані від несправедливості і тиску, якого тероризує гнила система нашого законодавчого суспільства і 100% сфабрикована жалоба гостя Держпродспоживслужбою, по якій прийшла перевірка ..
У нас в закладі ніхто не отруювався взагалі ніколи і все, що написала ця служба — це наклеп!!! Ця перевірка була заздалегідь підстроєна цією службою і мені взагалі не показали хто написав жалобу, дали ознайомитись лише з текстом, який був написаний дуже яскравою юридичною мовою з такими подробицями про моє юридичне підприємство, які не змогли би дізнатися пересічні громадяни, та й довідка з лікарні була відсутня. Наш заклад знаходиться в закритому жилому комплексі і зараз дуже мало гостей і ми всіх знаємо поіменно, нам дуже складно працювати в умовах воєнного стану, як і всім бізнесам які намагаються вижити..

Після перевірки, я підняла з камер спостереження відео гостей, по часу в чеку, які написали жалобу .. вони були за кілька днів до перевірки, це незнайомі гості, два чоловіки, які сиділи біля входу, дуже швидко все замовили, поїли, забрали чек, ні копійки не залишили офіціантам і швидко пішли..

Але куточок споживача у нас знаходиться біля стійки адміна і просто так його не сфоткати, як ви гадаєте як вони це зробили ? Коли вони там і не були взагалі..

Мій заклад працював 3 перших місяця війни для ЗСУ, ми готували 500 порцій на день для наших хлопців, і продовжували допомогати все літо шпиталям, у нас свій волонтерський центр і наш шеф-кухар зараз в Бахмуті .. і це така підтримка від держави, мабуть.. це дуже дуже прикро..

Немає слів просто від несправедливості.. що держава у стані війни.. бізнес намагається працювати, щоб забезпечити хоть якось людям мінімальний заробіток до перемоги.. а нас просто ґвалтують», — розповіла PostEat власниця «Papa di Pasta» Іванова Євгенія.

 
 
Фото: Facebook Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi