пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа кафе-кондитерських Honey змінює логотип, айдентику, кольори та стиль. Про це у Facebook повідомила співвласниця київської мережі кафе-кондитерських Honey та пекарні «Завертайло» Анна Завертайло.
«В 2022-му, саме під час російсько-украінськоіі війни, ми відчуємо силу та неймовірне бажання збалансувати накопичене внутрішнє з зовнішнім.
Ми вирішимо, що готові і прагнемо змін.
І от, я пишу вам цей лист з моменту зараз.
Коли ми провели дев’ять місяців в роботі з крутезною стратегічною та креативною агенцією України ISD Group над трансформацією нашого бренду.
Дев’ять місяців ми досліджували, уважно слухали, ретельно шукали, визначали, описуавли, брифували, малювали, погоджували та змінювали. Себе.
Тепер ми більше знаємо про нашу цільову, чому нас обирають за що цінують.
На цих знаннях, розумінні та нових цінностях ми побудували стратегію розвитку компанії на найближчі десять років», — розповіла вона.
За її словами, Honey змінює логотип, айдентику, кольори та стиль. Мережа кафе-кондитерських змінює свою зовнішність, але мета залишається єдина – невпинно дивувати смаками.
Фото: скриншот з відео
Читайте також:
Станіслав Завертайло поділився думками про українське звичайне та крафтове морозиво
Євген Синельников розповів про крафтярів Київщини у новому випуску на YouTube-каналі «УкрЮтюбПроєкт»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi