пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Starbucks відновлює роботу кав’ярень у Китаї, які були закриті на карантин з січня. Набутий у Китаї досвід компанія використає для підтримки роботи закладів у США.
Про це повідомив генеральний директор компанії Кевін Джонсон (Kevin Johnson) під час онлайн-зустрічі з аукціонерами Starbucks.
«Якщо стратегія стримування вірусу спрацювала у Китаї, то працюватиме й у Північній Америці», — цитують його слова ЗМІ.
Starbucks says its the strategy to contain coronavirus worked in China, and it will work in North America too https://t.co/ZrpZb4Qrst
— Bloomberg (@business) March 18, 2020
Starbucks розраховує до кінця березня відкрити 95% кав’ярень у Китаї, які були закриті на карантин. Зараз у Китаї відкриті 90% закладів мережі. Деякі точки працюють з обмеженнями у годинах роботи.
Starbucks у США збільшив кількість прибирань та підвищив вимоги до чистоти і гігієни у закладах. Також була підвищена зарплатня для мотивації співробітників прибрати заклади частіше. Працівникам, які контактували з носіями вірусу і залишаються вдома, буде збережено погодинну оплату праці.
Згідно з офіційними даними на 20 березня у Китаї другий день поспіль не зафіксовано нових випадків зараження коронавірусом всередині країни.
China reports record new coronavirus cases from abroad https://t.co/ObDTjjvP64 pic.twitter.com/Y3jkuMkFR4
— Reuters (@Reuters) March 20, 2020
Читайте також:
Starbucks закрив більш ніж половину з 4 300 кав’ярень у Китаї через коронавірус
Стратегія, як вижити закладам під час карантину: досвід бара у Гуанчжоу
Поради засновника Alibaba Group, Джека Ма, підприємцям під час спалаху коронавірусу
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi