Поради засновника Alibaba Group, Джека Ма, підприємцям під час спалаху коронавірусу - PostEat

пошук

Поради засновника Alibaba Group, Джека Ма, підприємцям під час спалаху коронавірусу
19-03-2020 0 339


У лютому 2020 року найбагатша людина Китаю Джек Ма, засновник та голова ради диреторів Alibaba Group., виступив з лекцією у школі бізнесу Hupan College у Гуанчжоу. Виступ Ма був присвячений стратегії бізнесу в умовах спалаху коронавірусу та універсальним порадам для виживання в умовах рецесії.

 

 

У своєму виступі Джек Ма сказав, що епідемія дає бізнесу можливість переосмислити свої підходи до роботи та підготуватись до зростання, яке настане після спаду спалаху епідемії. Ментор згадав, що запустив інтернет-магазин Taobao саме в період спалаху епідемії атипової пневмонії 2003 року. Зараз Taobao став один з головних світових онлайн-майданчиків для куплі-продажі.

 

 

Також Ма звернувся до досвіду японського бізнесмена та філантропа Кадзуо Інаморі. Кадзуо є одним з найвідоміших топ-менеджерів Японії і пережив колапс японської «фінансової бульбашки» на початку 1990-х років, період «втраченого десятиліття», епідемію атипової пневмонії SARS у Японії 2003 року та світову фінансову кризу 2009 року.

Джек Ма навів п’ять стратегій роботи бізнесу в умовах рецесії від Інаморі:

Стратегія 1: кожен працівник повинен сприяти продажам

Продажі залишаються основною діяльністю всіх бізнесів, навіть найтехнологічніших. В умовах рецесії всі працівники повинні докласти максимум зусиль у цьому напрямку та сприяти продажам.

Стратегія 2: спрямувати енергію на створення нових продуктів

Спад є «золотим часом» для впровадження інновацій. Споживачі самі запропонують нові ідеї, які сприятимуть розвитку бізнесу.

Стратегія 3: радикальне скорочення витрат 

Джек Ма процитував слова Кадзуо Інаморі про те, що спад може стати шансом скоротити витрати, бо це в інтересах робітників. Компаніям потрібно знизити рівень беззбиткової роботи і це допоможе їй, коли продажі повернуться до норми.

Стратегія 4: підтримувати високі темпи виробництва 

Під час спаду бізнесу потрібно підтримувати звичайний високий рівень виробництва. Якщо продуктивність знизиться, то відновити її потім буде складно.

Стратегія 5: здоровий клімату в колективі

Ма навів думку Інаморі про те, що відносини між менеджером та працівниками грають найважливішу роль в управлінні компанією. Роботодавці повинні «любити та захищати» працівників, а працівники прислуховуватись до менеджера. Так вони підтримають бізнес та допоможуть одне одному під час спаду.

 

Фото: instagram.com/alibaba.group

 

Читайте також:

Стратегія, як вижити закладам під час карантину: досвід бара у Гуанчжоу

Бар у Сіднеї продає сертифікати з надбавкою 20%, які діятимуть наступні три роки

Режим доставки включено: де замовити Beyond Meat додому?

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi