пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Керівництво одразу двох мереж закладів Haidilao та Xibei у Китаї вибачилось перед гостями за підвищення цін. Гості не оцінили спробу мереж компенсувати втрати та засипали керівництво скаргами.
У березні у Китаї були послаблені правила карантину і заклади громадського харчування повернулись до звичайного режиму роботи. Щоб компенсувати втрати деякі заклади вдалися до підвищення цін, але наразились на критику відвідувачів.
China’s top restaurant brands apologize for price hikes https://t.co/bk4jwOuXEs pic.twitter.com/GT8H0k4ctq
— China.org.cn (@chinaorgcn) April 13, 2020
Так, наприклад, керівництво мережі Haidilao після шквалу скарг розповсюдило повідомлення для ЗМІ про те, що «підвищення складе лише 6% від доепідемічних цін». Але пізніше підвищення було взагалі анульовано.
Керівництво Xibei також повідомило про відмову від підвищення цін. «З огляду на критику ми повернулись до попередніх цін. Зараз підвищення не на часі», — цитують слова засновника мережі Jia Guolong місцеві ЗМІ.
Coronavirus is taking a brutal toll on China’s economy https://t.co/gOnacUEz3t
— Quartz (@qz) March 16, 2020
Ресторани і сфера гостинності стали одними з найбільше уразливих секторів економіки КНР під час спалаху COVID-19. Згідно з даними Національного статистичного бюро Китаю у січні-лютому спад роздрібних продажів склав 20,5%. Скорочення продажів у китайських ресторанах склав 43,1%.
Сподобалась стаття? Підтримай PostEat донейтом, щоб ми могли продовжити писати цікаві матеріали!
Фото: facebook.com/HaidilaoSingapore
Читайте також:
90% ресторанів Пекіна повернулись до роботи у звичайному режимі
Китайські ресторани відкрились і працюють, але дотримуються підвищених норм безпеки
Кінець карантину: Starbucks до кінця березня відкриє 95% закладів у Китаї
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi