Компанія McDonald's анонсувала новий гамбургер для японців - PostEat
Компанія McDonald's анонсувала новий гамбургер для японців
29-01-2020 0 1220


У лютому 2020 року японський McDonald’s (McDonald’s Japan) починає продавати гамбургер з рисовими булочками.

Компанія McDonald’s Japan запевняє, гамбургер з рисовими булочками приємно здивує споживачів несподіваною смакової комбінацією, поєднуючи в собі якісну булочку з рису і пікантний соєвий соус. А сам гамбургер буде трьох видів: рис-терияки, рис-бекон-салат латук і смажена курка з рисом.

Фото: www.mcdonalds.co.jp

Очікується, що продаж нового блюда почнеться вже з 5-го лютого. Правда, новий рисовий гамбургер можна буде придбати лише в рамках меню «Нічний Mac» — з 17:00 і до закриття закладу.

Японці бажають постійно їсти рис.
За словами представника японського McDonald’s, Кокоро Тоями, рішення про випуск рисової булочки для гамбургерів було прийнято після проведеного дослідження ринку, яке показало, що японці, у віці 30-40 років, вважали за краще на вечерю рис замість хліба, при цьому віддаючи перевагу також і теріякі, або гамбургерам зі смаженою куркою.

Можливо, що рішення продавати новий гамбургер у вечірні години викликане саме цією гастрономічною перевагою японців.

Але відзначимо, що McDonald’s не перший фудзаклад, що продає гамбургери з рисовими булочками. Так, наприклад, ще у 1987 році MOS Burger представила своїм споживачам булочки з начинкою із рисового коржа. Тому, коли McDonald’s анонсував запуск свого нового рисового меню, багато споживачів відзначили, що MOS Burgers вже давно продає такий продукт, і припустили, що McDonald’s Japan занадто затримався із цим своїм «рисовим рішенням».

Нагадаємо, раніше редакція PostEat повідомляла про японського 42-річного шеф-кухаря Кея Кобаясі, який нещодавно отримав всі три відзнаки «Мішлен».

 

Приєднуйтесь до наc в Facebook та розповідайте, яке меню вам більш довподоби у McDonald’s

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi