пошук
Вікторія Савицька
Автор
пошук
Вікторія Савицька
Автор
Компанія Nestlé у своєму блозі повідомила, що збільшила частку вторинної або багаторазової пластмаси для пакування своєї продукції до 87%.
У 2019 році у Nestlé було поставлено за мету до 2025 року зробити свою упаковку на 100% придатною для вторинної переробки або повторного використання.
Нещодавно корпорація анонсувала інвестицію у 30 мільйонів доларів США для збільшення переробленої харчової пластмаси в США. «Як найбільша у світі компанія з виробництва продуктів харчування та напоїв, ми прагнемо застосувати наш розмір та масштаб для розв’язання проблеми відходів пакування скрізь, де ми працюємо», — повідомляє керівник відділу стійкого пакування Веронік Кремадес-Матіс.
30 вересня Nestlé розпочинає премію Nestlé Creating Shared Value (CSV), де учасники змагатимуться за грант сумою в 250,000 швейцарських франків. Його отримають за інновації в системі доставки та рішення щодо боротьби з пластиковими відходами.
Читайте також:
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi