Куди потрапляють замовлення Glovo, які не знайшли власника? Цікава історія від користувача сервісу - PostEat
Куди потрапляють замовлення Glovo, які не знайшли власника? Цікава історія від користувача сервісу
23-06-2021 0 2031


Барний експерт Артем Травкін розповів у своєму Facebook історію, як кур’єр сервісу доставки Glovo не доставив їм замовлення, та навіть не повернув замовлення назад до суші-бару.

Подруга Артема вирішила замовити суші через Glovo, і зробити замовлення сама. Замовила на вулицю Драгоманова, але як виявилося, вулиця Драгоманова є не тільки в Києві, а й в Броварах. Кур’єр привіз замовлення в Бровари, то ж Травкін вирішив розв’язати проблему через службу підтримки. Там повідомили, що їх замовлення буде анульоване, гроші не повернуть, а суші привезуть назад до суші-бару.

Артем вирішив, щоб не втрачати гроші і замовлення, то набрав у суші-бар та пояснив всю ситуацію, і попросив, щоб їхнє замовлення передали на таксі, коли привезуть. Але кур’єр Glovo не повернув замовлення.

Наступного дня Травкін перетелефонував до кур’єра, щоб дізнатись долю замовлення. Кур’єр розповів, що відвіз замовлення до Броварського центру утилізації замовлень. Після почутого, Артем чекає на пояснення від Glovo та хоче, щоб компанія показала людям даний центр утилізації.

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi