Mad Heads та «Янголи Азову» запускають у продаж благодійну каву й мерч - PostEat

пошук

Mad Heads та «Янголи Азову» запускають у продаж благодійну каву й мерч
07-08-2023 0 918


Український обсмажувальник кави Mad Heads Coffee разом із патронатною службою «Янголи Азову» запускають благодійний проєкт «Azov’s Angels Buddy». Про це Mad Heads повідомляє в Instagram.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений MadHeads (@madheadscoffeeroasters)

«Патронатна служба «Янголи Азову» — єдина служба в Україні, яка створена, щоб опікуватися пораненими, полоненими, полеглими бійцями з Азовських підрозділів та їхніми родинами.

Важливість цього проєкту важко переоцінити, тож ми командою Mad Heads вирішили доєднатись і робити те, що ми можемо найкраще, аби стабільно акумулювати кошти на користь «Янголів Азову», — йдеться у повідомленні.

У компанії розповіли, що так зʼявився проєкт «Azov’s Angels Buddy», в якому вони запустили багато різної кави та колекцію мерчу — футболки, сталеві кружки, піни, стікери. 

«Вся кава буде фасуватись в наші спільні пачки та продаватись тільки в рамках цього проєкту. Купуючи кожну з цих позицій, ви донатите кошти на лікування та відновлення поранених бійців, а також на підтримку родин наших полеглих захисників», — пояснюють у Mad Heads.

У компанії додали, що плани щодо благодійної ініціативи амбітні, адже планують продати 56 тисяч пачок кави та велику кількість мерчу.

Придбати всю продукцію можна на сайті Mad Heads в окремому розділі «Azov’s Angels Buddy», або ж написавши на сторінку компанії в Instagram.

Дизайн для благодійної лінійки створив Данило Шуліпа.

Фото: Instagram madheadscoffeeroasters

Читайте також: 

GoodBread.Hub: інклюзивна пекарня Good bread відкрила простір для людей з ментальною інвалідністю

Вікторія Макарова розповіла про біодинамічну виноробню Domaine Zinck

У Києві відбудеться дегустація українських органічних вин виноробні Biologist

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi