Массімо Джеларті створив лінійку крафтового морозива для італійського бренду Off-White - PostEat

пошук

Массімо Джеларті створив лінійку крафтового морозива для італійського бренду Off-White
04-08-2023 0 1155


Массімо Джеларті створив лінійку морозива для італійського бренду стрітвір-одягу преміум-класу Off-White на честь нової колекції осінь-зима, 2023-2024.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Під брендом Off-White була створена тропічна лінійка морозиво з 4-х смаків. Родзинкою лінійки став сорбет із червоного кактуса. 

«Мені хотілося здивувати. 

Дивувати  (і дивуватись, до речі, теж) я вмію. За час існування Gelarty я приготував більше 400 рецептів морозива, серед них – найнеймовірніші смаки і комбінації. Рецепти морозива 17-19 століть, морозиво з копченого лосося з червоною ікрою і кропом, морозиво з курки гриль з манговим конфітюром, морозиво з фуа-гра з карамелізованою цибулею, з пармезану та інжиром, з чаю масала з сицилійським апельсином…  Навіть Гаріка Корогодського зміг здивувати, як мені здається, хоча це було не просто – на відкритті Gelarty у Дрімі готували з ним морозиво з хріну, журавлини та самогону. Здивувати глобал офіс Off-White було справою честі. 

Давно я хотів зробити цей орозиво з червоного кактуса, і лінійка для Off-White здалась мені достойним приводом для такої події.

Вийшов дуже крутий pop-up Gelarty & Off-White. І червоний кактус здивував. Навіть мене«, — розповів Массімо Джеларті.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Массімо Джеларті став першим українським виробником крафтового морозива, якого запросили створити лінійку морозива для італійського дому моду. 

Представлення лінійки морозива Off-White від Gelarty відбулось 29-30 липня в рамках презентації нової колекції кросівок exclusive Ukrainian edition із зіпами Kyiv у бутика Off-White на Заньковецької, 4. Захід відвідали 300+ гостей, серед них помітили ресторатора, засновника маркетингового агентства, ведучого, продюсера Євгена Таллерастиліста Роста Дікой, співзасновника Tkachenko & Myroniuk Marketing Agency, консультанта зі стратегічного маркетингу Віталія Ткаченка, а також інші віп-гості й клієнти бутика Off-White.

Фото надані Massimo Gelarty

Читайте також: 

Технологію приготування обрядового напою «Варена» внесли до списку нематеріальної культурної спадщини України

У Закарпатській області добули першу сіль з Тереблянського родовища

У Нідерландах люди «полюють» за стравами McDonald’s у фільмах та серіалах

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi