пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
McDonald’s продовжує залишатися лідером у галузі ресторанного господарства щодо кліматичних дій, оскільки компанія зобов’язалась досягти нульового рівня викидів до 2050 року. Компанія приєдналась до програми ООН «Гонка до нуля». Про це йдеться на сайті компанії.
McDonald’s також взяв участь у кампанії «Науково обґрунтоване цільове завдання «Бізнес-амбіції на 1,5 °C», що означає розвиток поточної кліматичної мети, щоб скоротити викиди до 2030 року і зберегти глобальне підвищення температури нижче 1,5 °C.
“Як ми це зробимо? Для початку, як глобальний та місцевий бренд із глибоким корінням у спільнотах, ми надаємо пріоритет інноваціям та діям на місцевому рівні та у нашій глобальній системі, щоб скоротити викиди та мінімізувати відходи з ресторанів”, — розповіли в компанії.
Важливі кроки McDonald’s щодо клімату:
Фото: Twitter McDonald’s
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi