McDonald's готує технологію, яка передбачить замовлення гостей - PostEat

пошук

McDonald's готує технологію, яка передбачить замовлення гостей
27-09-2019 0 1322


McDonald’s готує масштабну модернізацію своїх ресторанів — такого висновку дійшли експерти, проаналізувавши серію купівель мережею стартапів, що працюють у сфері обробки big data та штучного інтелекту.

Ініціатором модернізації називають генерального виконавчого директора McDonald’s Стівена Істенбрука. 2015 року, коли Стівен очолив штаб-квартиру корпорації, ЗМІ писали про «системну кризу» та «депресію» мережі фаст-фудів. Ініціативи Істенбрука покликані покращити стан речей та зробити McDonald’s більш конкурентним.

Отже, чого чекати:

  • компанія вже презентувала в США нову систему замовлень, які можна забрати миттєво. Гість робить замовлення в додатку, а бургер готується автоматично, коли замовнику залишається дійти до закладу близько 90 м;
  • компанія тестує можливість сканування номерів авто на «Мак Драйві», що запропонувати гостю меню, яке він замовляв минулого разу;
  • у березні 2019 року корпорація McDonald’s придбала розробника штучного інтелекту Dynamic Yield. Зараз на базі придбаних технологій гостям деяких ресторанів Флориди пропонують меню з урахуванням погоди, часу доби, черг і трендів на продукти і смаки;
  • у вересні 2019 року корпорація McDonald’s купила стартап розпізнавання голосу Apprentice Inc. Очікується, що компанія буде займатись вирішення проблеми черги на касах та заміни співробітника машиною, яка розшифрує голосове замовлення та передасть його на кухню.

Разом з впровадження нових технологій корпорація змінює і звичну айдентику. Влітку 2019 року дизайн-агенція Turner Duckworth на замовлення McDonald’s розробила новий дизайн для ресторанів.

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Фото: Turner Duckworth

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi