пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Мережа закладів швидкого харчування McDonald’s “воскресила” маскота Hamburglar — персонажа-злодія, який краде бургери. Злочинець повертається до своїх колишніх витівок у новій рекламній кампанії. За його допомогою McDonald’s планує просувати оновлене меню бургерів. Про це повідомляє Hypebeast.
В першому відео нової рекламної кампанії Hamburglar з’являється поряд із рестораном McDonald’s. У бінокль він розглядає оновлені версії Big Mac, McDouble, Cheeseburger та інших бургерів.
У другому ролику бешкетник діє активніше, він проникає в ресторан і викрадає тацю з бургерами.
Оновлені бургери вже з’явилися у кількох містах США, включаючи Лос-Анджелес, Сіетл, Портленд та Сан-Франциско. По всій країні вони будуть доступні на початку 2024 року.
Фото: скриншот
Читайте також:
У першому кварталі 2023 року в Україні збільшились обсяги виробництва пива
Nestle розробила лінійку страв для діабетиків
Японські ресторани прибирають з меню страви з яйцями
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi